PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy moglibyście mi pomóc w ocenie CV? › Re: Czy moglibyście mi pomóc w ocenie CV?
    From: "Jerz" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czy moglibyście mi pomóc w ocenie CV?
    Date: Sun, 19 Oct 2003 12:05:08 +0200

    "mangha" <RedXIII@[do wycięcia]wp.pl> wrote in message
    news:bmtkjs$hm3$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Moim zdaniem bardzo dobrze. Mam tylko uwagi techniczne - ujednoliciłabym
    > czcinkę i dała obwódkę do zdjęcia. Poza tym nie dodawałabym zdjęcia, jeśli
    > nie jest to wyraźnie zaznaczowe w ogłoszeniu. Od jakiegoś czasu jestem
    także
    > przeciwnikiem zamieszczania w CV swoich zainteresowań - moim zdaniem to
    > zbędna, a czasami wręcz szkodliwa informacja...
    >
    > Myślę, że korektor miałby trochę uwag interpunkcyjno-stylistycznych. W
    > większości przypadków to w ogóle nie rzutuje, na Twoim miejscu dałabym
    > jednak wydruk do korekty jakiemuś upierdliwemu poloniście.

    Dziękuje za odpowiedź! Poprawioną wersję (po uwagach Zbyszka Tuźnika)
    wrzuciłem jako:
    http://www.astercity.net/~jerz/pjcv.doc
    co do zainteresowań to sam nie wiem - z jednej strony przeglądałem troche
    różnych CV i kiedy pisane sa na siłę (np. "Podróże, byłem na tygodniowej
    wycieczce w Paryżu" ouu... mnie jakoś nie przekonuje) może byc zbędne,
    jednak czasami zawierają dodatkowe informacje - sam próbowałem to uwzglednić
    w powyższej wersji - czy mi sie udało? To własnie pytanie do grupy ;)

    Pozdrawiam, Paweł