PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy moglibyście mi pomóc w ocenie CV? › Re: Czy moglibyście mi pomóc w ocenie CV?
  • Data: 2003-10-19 11:14:30
    Temat: Re: Czy moglibyście mi pomóc w ocenie CV?
    Od: "Jerzy \(Dusk\)" <(wytnij to i oba duże E)vesper@bEcEi.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Jerz" <p...@p...onet.pl> napisał(a) tak:
    > Ostatnio była podobna prośba (która spowodowałą zresztą całkiem sporą
    > dyskusję), więc postanowiłem udostępnić w takiej formie:
    >
    > http://www.astercity.net/~jerz/pjcv.rtf - obiecuję, że nie ma tam
    wirusa.
    > Duży rozmiar pliku wynika z tego, że postanowaiłem dodać zdjęcie
    (chociaż
    > nie jestem do końca pewnien, czy to dobry pomysł).

    [...]

    Ja używam w CV raczej równoważników zdań, czyli nie np. robiłem,
    przebywałem, ale utworzenie czegoś tam... Zamiast "odbyłem szkolenia" to
    może 'kurs mediacji i negocjacji - data, miejsce"
    Szablon mojego CV od paru lat wygląda podobnie i przypomina wzór CV UE
    zamieszczonych na stronie
    http://www.cedefop.eu.int/transparency/cv.asp
    Polecam, jest logiczne; pozbyłem się tylko rubryk na zdolności z zakresu
    kontaktów społecznych i innych szczegółów. W Twoim także oddzieliłbym
    umiejętności od szkoleń (bo to nie zawsze jest jednoznaczne) jako
    umiejętności podaj to co naprawdę umiesz, nie ważne jak się tego
    nauczyłeś; prawo jazdy to nie tu, to oddzielna rubryczka.

    Jerzy