PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy ktoś wie ??? › Re: Czy kto? wie ???
  • Data: 2004-10-21 18:12:45
    Temat: Re: Czy kto? wie ???
    Od: Mo <l...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ktoś (livia, a któżby!) wyklepał:

    > W opisywanym przypadku mamy do czynienia z telefonem służbowym. Jego
    > właścicielem nie jest pracownik tylko przedsiębiorca lub przedsiębiorstwo
    > (jeśli mamy od czynienia ze spółką prawa handlowego). A właściciel zgodnie z
    > prawem ma możliwość sprawdzenia gdzie się jego własność znajduje. On nie
    > sprawdza miejsca pobytu pracownika tylko swojej własności (telefonu). Tu nie
    > ma podstaw do mówienia o inwigilacji.

    Zdaje mi się, że pomijasz jeden szczegół - pracownik zabiera komórkę do
    domu (a na początek w ogóle ją dostaje), bo wykonuje pracę, która może
    wymagać wezwania go o każdej porze, tak jak pisał wcześniej A Kto to. On
    jej nie bierze dla własnej przyjemności, po to, żeby wydzwaniać nie
    wiadomo gdzie. A inwigilacja po godzinach pracy przydaje się o tyle,
    żeby sprawdzić, czy ten czy ów mówiąc "nie mogę teraz przyjechać, jestem
    na pogrzebie na drugim końcu Polski" nie kłamie. To jest inwigilacja.

    > Jeśli nie ma ktoś ochoty na tego typu namierzanie to proponuję zostawić
    > telefon w domu lub go wyłączyć.

    Ale on go właśnie po to dostaje, żeby był zawsze w zasięgu!

    M.

    Bywają takie chwile z życiu człowieka, kiedy żadne radio nie gra jego
    ulubionej piosenki...