PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy ktoś wie ??? › Re: Czy ktoś wie ???
  • Data: 2004-10-21 19:21:31
    Temat: Re: Czy ktoś wie ???
    Od: RaLFi <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    szomiz wrote:

    > W watku chodzi o komorke _po_ godzinach pracy. Jezeli dzwonisz z niej w
    > sprawach sluzbowych, to niekoniecznie jestes _po_ pracy.

    Chyba się nie zrozumieliśmy. Chodzi mi o to, że bardzo rzadko istnieje
    możliwość zastąpienia służbówki numerem prywatnym bez popadania w
    koszta, a takie właśnie rozwiązanie proponowałeś.

    > Nie ma takiej prawnej mozliwosci. Ustawowy wymiar czasu pracy to 40 h /
    > tydzien i ograniczenia dot. godzin nadliczbowych.

    To już inna sprawa. Ale spróbuj nie odebrać, jak w piątek wieczorem
    Miłościwie Nam Panujący Prezes zadzwoni...

    > A co do meritum sprawy to sie nie ma co podniecac. Ta usluga daje dokladnosc
    > od 50 m do 5 km w zaleznosci od gestosci rozmieszczenia BTS'ow.

    Trzeba przyznać, że to dokładność wystarczająca, aby wspomniane przez
    kogoś w wątku numery z "pogrzebem na drugim końcu Polski" nie przeszły :)

    RaLFi