PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy ktoś wie ??? › Re: Czy kto? wie ???
  • Data: 2004-10-23 08:55:39
    Temat: Re: Czy kto? wie ???
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 23 Oct 2004 01:00:23 +0200, livia <s...@p...pl> napisał:

    > fakturą. Od tamtego czasu jakoś wszyscy chętnie zostawiają telefony w
    > pracy.

    :)))))))
    Smieszna firma.
    Komorki byly wydawane pracownikom nie po to, zeby byli uchwytni, a zeby
    sobie wykonywali rozmowy prywatne, jak to sie skonczylo , to sie obrazili
    i przestali zabierac do domu :))))

    Pomijam, sprawe tego, ze wiekszosc firm potraca obecnie pracownikom
    rozmowy prywatne na pdst roznych metod , to komorka pracownika w
    wiekszosci przypadku sluzy do kontaktu z nim, a nie do tego, zeby on
    wydzwanial sobie popoludniami i wieczorami.

    Sporadyczne sa sytuacje, gdy pracownik po godzinach dzwoni sluzbowo,
    natomiast bardzo czeste (i do tego ma wtedy komorke), ze dzwoni sie do
    niego w celu wyjasnien lub uzgodnien, ktore wynikly juz w czasie jego
    nieobecnosci poza firma. I bardzo musi sie tlumaczyc pracownik, ktoremu
    czesciej zdazy sie sytuacja "nieuchwytnosci" , mimo, ze firma
    zainwestowala pieniadze w sprzet do komunikacji z nim.
    W mojej komorce (bylem pracownikiem biurowym), stosunek rozmow
    przychodzacych do wychodzacych wynosil okolo 20:1 , co widac bylo na
    licznikach czasu.
    Poniewaz firma konczyla prace okolo 22-ej (pomijam prace i moja i innych w
    "nadgodzinach"), bardzo wiele zapytan do roznych osob pojawialo sie juz po
    zakonczeniu przez nie pracy.
    Telefon w rodzaju :"Slyszalem, ze jedziesz jutro rano do miejscowosci x,
    zostawie ci materialy do zabrania, musisz przed odjazdem wstapic do biura
    i je odebrac" uwazasz za dyzur domowy pracownika, ktory otrzymal taka
    informacje i potwierdzil ja, lub odpowiedzial, ze wyjazd odwolal i trzeba
    znalezc inne rozwiazanie, poniewaz jutro jedzie prawdopodobnie kolega
    Kowalski, a on sam udaje sie na przeglad?
    Jesli pracownika sporadycznie nie bylo "pod telefonem", gdy ktos mial do
    niego sprawe - to pech, zdaza sie.
    Jesli sytuacja byla nagminna...to juz gorzej.
    Sadze, ze wiekszosc normalnych firm ma podobna polityke odnosnie wydanych
    pracownikom komorek.

    > Jedynie kadra szczebla menadzerskiego ma podpisane umowy na korzystanie z
    > komórek także prywatnie po godzinahc pracy.

    Rozumiem, ze ma placone za dyzury domowe ? :))

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##