PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy dopuszczalne jest zrezygnowanie ze znalezionej pracy na rzecz lepszej? › Re: Czy dopuszczalne jest zrezygnowanie ze znalezionej pracy na rzecz lepszej?
  • Data: 2010-11-23 12:38:27
    Temat: Re: Czy dopuszczalne jest zrezygnowanie ze znalezionej pracy na rzecz lepszej?
    Od: "Mordzia" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "czeslaw" <b...@l...com> napisał

    > Przypuscmy ze otrzymałem ofertę pracy niezgodną z wykształeceniem albo
    > aspiracjami ale przyjałem ja ze wzgledu na trudną sytuację. I w ciagu
    > kilku dni/tygodni od podjecia nowej pracy otrzymuję z opoznieniem inną
    > ofertę jako odpowiedz na rozsyłane wczesniej CV. I ta oferta jest
    > atrakcyjniejsza bo np. wynagrodzenie albo przyszłościowość. Czy można bez
    > negatywnych skutków np. utraty reputacji zrezygnować z tej pierwszej pracy
    > na rzecz tej drugiej ?

    Czy można bez negatywnych skutków zostawić dziewczynę, z którą chodziło się
    3 tygodnie, ale się z nią zerwało, bo znalazło się lepszą?
    Pewnie można. Albo i nie można. Wszystko zależy od okoliczności.

    No chyba, że pytasz, czy Ci wolno zrezygnować z takiej pracy. Jak
    najbardziej wolno.
    Wypowiedzenie umowy o pracę nie jest karalne.
    A to, jakie będą efekty takiego posunięcia, nie zależy przecież od naszej
    wiedzy, tylko od szeregu różnych czynników.