PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy dopuszczalne jest zrezygnowanie ze znalezionej pracy na rzecz lepszej? › Czy dopuszczalne jest zrezygnowanie ze znalezionej pracy na rzecz lepszej?
  • Data: 2010-11-23 11:50:48
    Temat: Czy dopuszczalne jest zrezygnowanie ze znalezionej pracy na rzecz lepszej?
    Od: "czeslaw" <b...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

    Przypuscmy ze otrzymałem ofertę pracy niezgodną z wykształeceniem albo
    aspiracjami ale przyjałem ja ze wzgledu na trudną sytuację. I w ciagu kilku
    dni/tygodni od podjecia nowej pracy otrzymuję z opoznieniem inną ofertę jako
    odpowiedz na rozsyłane wczesniej CV. I ta oferta jest atrakcyjniejsza bo np.
    wynagrodzenie albo przyszłościowość. Czy można bez negatywnych skutków np.
    utraty reputacji zrezygnować z tej pierwszej pracy na rzecz tej drugiej ?