PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy dopuszczalne jest zrezygnowanie ze znalezionej pracy na rzecz lepszej? › Re: Czy dopuszczalne jest zrezygnowanie ze znalezionej pracy na rzecz lepszej?
  • Data: 2010-11-23 12:41:39
    Temat: Re: Czy dopuszczalne jest zrezygnowanie ze znalezionej pracy na rzecz lepszej?
    Od: Piotr <...@...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-11-23 12:50, czeslaw pisze:
    > Przypuscmy ze otrzyma?em ofert? pracy niezgodn? z wykszta?eceniem albo
    > aspiracjami ale przyja?em ja ze wzgledu na trudn? sytuacj?. I w ciagu kilku
    > dni/tygodni od podjecia nowej pracy otrzymuj? z opoznieniem inn? ofert? jako
    > odpowiedz na rozsy?ane wczesniej CV. I ta oferta jest atrakcyjniejsza bo np.
    > wynagrodzenie albo przysz?o?ciowo??. Czy mo?na bez negatywnych skutk?w np.
    > utraty reputacji zrezygnowa? z tej pierwszej pracy na rzecz tej drugiej ?

    A masz podpisana umowę ?
    Swego czasu dostałem nowa prace, przez tydzień pracowałem bez
    umowy(miała być umowa o prace) w miedzy czasie otrzymałem duzo
    korzystniejszą ofertę z drugiej/innej firmy. Nie miałem umowy wiec po
    prostu zrezygnowałem z przychodzenia do pracy w pierwszej firmie.
    Oczywiście wcześniej informujących ich o tym :)