PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czemu Wrocław to taka dziora

  • 1. Data: 2002-04-17 14:32:24
    Temat: Re: Czemu Wrocław to taka dziora
    Od: "Oktek" <o...@w...pl>

    Chyba sie mylisz bo w Lodzi jest taka sama sytuacja. Myslalem ze u Was jest
    lepiej :))

  • 2. Data: 2002-04-17 14:37:17
    Od: Daniel Podlejski <u...@u...eu.org>

    kk napisał(a):
[...]

    Wszędzie dobrze gdzie nas nie ma ? ;)

    --
    Daniel Podlejski <u...@u...eu.org>
    ... Hey Patty Garrett that's what I used to call you

  • 3. Data: 2002-04-17 14:42:02
    Od: Pawel Misiak <p...@w...com>

> [...]
    > jest o wiele łatwiej w tej branzy oraz we wszystkich innych branzach? Czy

    Chyba nie. Nie tylko informatycy maja problemy. Takze ludzie z 3 jezykami
    obcymi, 2 fakultetami i doktoratem.

    > Jaka branza we Wrocławiu jest najbardziej oplacalna?

    Zdaje sie, ze tzw. czwarty sektor gospodarki.

    pm

  • 4. Data: 2002-04-17 15:06:50
    Od: "Efro" <w...@w...edu.pl>

    A masz "doswiadczenie"??

    Bo bez tego przynajmniej rocznego, a ostatnio i 2 letniego, nawet w wawie
    nie ma co szukac. Zaczely sie pojawiac ogloszenia w stylu: poszukuje
    czlowieka "orkiestry" (czyli od wszystkiego) i ze znajomoscia 2 jezykow z
    czegbo jednego biegle. Nie wiem po co takie wymagania, bo jak bylem raz na
    rozmowie to okazalo sie ze szukaja czlowieka o wiele nizszych kwalifikacjach
    niz bylo w ogloszeniu...

  • 5. Data: 2002-04-17 15:21:56
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <a9k32k$sbd$1@portraits.wsisiz.edu.pl> Efro napisał(a):
> [...]
    > rozmowie to okazalo sie ze szukaja czlowieka o wiele nizszych kwalifikacjach

    To proste - po prostu nie chcą, żeby zwaliło im się na głowę 500 kandydatów, tylko
    50.
    --
    Samotnik
    Michal Jeczalik Sr, http://www.samotnia.eu.org/

  • 6. Data: 2002-04-17 16:38:12
    Od: "Andrzej Bochniak" <b...@k...onet.pl>

> [...]
    > pracy a w innych miastach takich jak Poznań, Łódź, Warszawa i Trujmiasto

    Czy to nie Ty pytales jakis czas temu dlaczego w Lublinie czy moze Krasniku
    latwiej o zlecenia niz we Wroclawiu i odpowiedz byla taka,
    ze we Wroclawiu jest duzo wieksza konkurencja, zwlaszcza w przypadku
    prostszych prac (sewris,HTML)?

  • 7. Data: 2002-04-17 17:31:07
    Od: "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl>

    "kk" <k...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > jest o wiele łatwiej w tej branzy oraz we wszystkich innych branzach? Czy

    Wroclaw to jedno z najwiekszych miast w Polsce. Pomysl lepiej, jakie szanse
    znalezienia pracy na miejscu maja mieszkancy Siedlec, Radomia, Gorzowa, czy
    Grudziadza :-((
    A swoja droga czytalam gdzies ostatnio, ze na te slynne ogloszenia z Niemiec
    i Irlandii nie bylo prawie wcale odzewu w Polsce, bo u nas informatycy juz
    wystarczajaco duzo zarabiaja, zeby im sie chcialo jechac na Zachod.
    Pamietam, ze probowali zgarniac ludzi majacych cokolwiek wspolnego z
    informatyka. Nie wiem jak jest teraz, ale moze sie zainteresuj. Nawet jak Ci
    sie nie spodoba, to po takim doswiadczeniu przynajmniej nikt nie bedzie
    watpil w Twoja znajomosc jezyka :-))
    Pozdrawiam,
    Marta

  • 8. Data: 2002-04-17 18:51:13
    Od: "Jacek Domański" <j...@p...com>

    Użytkownik "Samotnik" <s...@s...eu.org> napisał w wiadomości
    .

    > To proste - po prostu nie chcą, żeby zwaliło im się na głowę 500
    kandydatów, tylko
    > 50.

    Niedawno jeden z pracodawcow sie "wygadal" :-)) Potrzebni im sa ludzie
    znajacy sie na kilku dziedzinach, bo wtedy zatrudnia sie takiego czlowieka
    zamiast czterech "pojedynczych", on robi za czterech, a placi mu sie jedna
    pensje.
    Czysta oszczednosc, choc dzieki temu ubylo 3 miejsca pracy, ale przeciez
    pracodawcy to nie obchodzi...

    Jado

  • 9. Data: 2002-04-17 20:31:12
    Od: "Efro" <w...@w...edu.pl>

> [...]
    > pensje.
    > Czysta oszczednosc, choc dzieki temu ubylo 3 miejsca pracy, ale przeciez

    Co za bzdura, ale fakt jest fakt, ale tacy ludzie to przewaznie ludzie na
    niskich stanowiskach...
    Nie mozna byc dobrym we wszystkim, przecietnym owszem

    Pozdr

  • 10. Data: 2002-04-17 22:49:01
    Od: "WujkO" <w...@i...pl>

> [...]
    > ktoś zna odpowiedź? A może sie myle?
    >
    > Jaka branza we Wrocławiu jest najbardziej oplacalna?

    CAŁA POLSKA TO DZIURA, NIESTETY :-(

    --
    pozdro

    Wujko