PracaGrupypl.praca.dyskusje › Podsłuchiwanie rozmow telefonicznych...

  • 1. Data: 2002-04-17 12:46:38
    Temat: Podsłuchiwanie rozmow telefonicznych...
    Od: "Tomi" <z...@w...pl>

    Witam. Mam takie pytanie czy pracodawca , manager ma prawo do podsłuchiwania
    rozmow telefonicznych,czy musi miec moja zgode?Tłumaczy sie tak ,że jest to
    wykorzystywane do celów szkoleniowych i żadna moja zgoda nie jest wymagana.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-04-17 13:26:04
    Temat: Re: Podsłuchiwanie rozmow telefonicznych...
    Od: "Thomas" <a...@k...pl>

    Użytkownik "Tomi" <z...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > rozmow telefonicznych,czy musi miec moja zgode?Tłumaczy sie tak ,że jest
    > wykorzystywane do celów szkoleniowych i żadna moja zgoda nie jest

    Wydaje mi sie ze nie jest to zgodne z prawem jednak. Tlumaczy sie celami
    szkoleniowymi?? Chyba sie filmow naogladal.. (Wrog publiczny)... Zalezy
    jeszcze jaka ta firma i jakie te "cele szkoleniowe"?

    Thomas

  • 3. Data: 2002-04-17 13:42:20
    Od: "Tomi" <z...@w...pl>

    jest to firma windykacyjna, prowadzone sa rozmowy tel z dluznikami.....

  • 4. Data: 2002-04-17 18:01:10
    Od: Stanisław Pikul <k...@w...pl>

    Użytkownik "Thomas" <a...@k...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Tomi" <z...@w...pl> napisał w wiadomości
    > podsłuchiwania
    > wymagana.

    Zgody mieć nie musi, ale Ty i rozmówca muszą być o tym poinfomowani
    (zadzwoń do HP Polska (0-xxxx 22 865 98 00) i posłuchaj wstępu).

    Kotewka
    k...@w...pl

  • 5. Data: 2002-04-17 19:20:10
    Od: "Alex" <a...@w...pl>

    Witam

    Wydaje mi się, że pracodawca może jedynie podglądać. Nie może
    podsłuchiwać ani rozmów telefonicznych ani nie może być mikrofonów w
    pomieszczeniach. Jedynie za twoją zgodą może to zrobić.

    Alex

  • 6. Data: 2002-04-17 22:18:27
    Od: "Mariusz \(Maniek\) Milobedzki" <m...@p...onet.pl>

    IMHO: moze byc to robione z dwoch powodow:
    1. dupochron tzn. jesli klient Ci nawsadza a Ty mimo wszystko rozegrasz z
    nim fair a pozniej Klient napisze na Ciebie paszkwila - to sprawa jest
    wygrana przez Twoja firme i przez Ciebie - nie lecisz z pracy
    2. ocena Twoich kompetencji, umiejetnosci negocjacji z Klientem,
    prezentowania dobrego wizerunku firmy
    Kazde szanujace sie call center nagrywa czesc/100% rozmow
    Pozdrawiam
    Mariusz (Maniek)

  • 7. Data: 2002-04-17 22:36:35
    Od: "andy" <a...@p...fm>

    Użytkownik Mariusz (Maniek) Milobedzki <m...@p...onet.pl> w
    wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:a9ks8e$2oa$...@n...tpi.pl...
> [...]
    > prezentowania dobrego wizerunku firmy
    > Kazde szanujace sie call center nagrywa czesc/100% rozmow

    Dzieki takim nagrywanym rozmowom -jeśli jest was wiecej -mozna uniknąc
    odpowiedzialnosci grupowej - ktoś jeden (wtedy wiadomo kto) dał ciała a nie
    cały zespół albo ciągle ta sama czarna owca jest osądzana. A po za tym dla
    firmy jest zawsze jakis dowód na jej rzecz w ewentualnych dalszych
    potyczkach na drodze sądowej. No i tak ja poprzednik pisał każde: szanujące
    CC nagrywa 100% rozmów.

  • 8. Data: 2002-04-18 07:39:16
    Od: "Kaizen" <x...@c...sz>

    napisał w wiadomości news:a9ks8e$2oa$1@news.tpi.pl...
    > Kazde szanujace sie call center nagrywa czesc/100% rozmow

    Ale obydwie strony rozmawiąjące muszą wiedzieć o tym, że są nagrywane i
    wyrazić na to zgodę (albo w umowie, albo nie przerywając jej po ostrzeżeniu,
    że "teraz zaczynamy nagrywać, jak sobie tego nie życzysz, to się rozłącz).

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 9. Data: 2002-04-20 12:39:38
    Od: <s...@p...onet.pl>

    ... uważam że pracodawca moża podsłuchiwac i nagrywac rozmowy telefoniczne.
    Podobnie sprawa ma sie z przeglądaniem maili służbowych. Wbrew pozorom nie jest
    to Twoja prywatna skrzynka pocztowa czy telefon. Jest to własność firmy wiec ma
    do tego moim zdaniem prawo. Tu bardziej wchodzą elementy moralne danego
    pracodawcy. Email firmowy i telefon nie sa Twoja wlasnością wiec nie następuje
    tu formalnie naruszenie Twoich dobr i prywatnosci.

    MS

  • 10. Data: 2002-04-20 14:24:43
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia 20 Apr 2002 14:39:38 +0200, <s...@p...onet.pl>
    zakodował:

    >... uważam że pracodawca moża podsłuchiwac i nagrywac rozmowy telefoniczne.

    Rozmowy pracownika są może i sprawą dyskusyjną (choć moim zdaniem nie
    ma prawa). Za to jeżeli ja dzwonię z własnego telefonu do jakiejś
    firmy to ta firma nie ma prawa nagrywać mojego głosu bez mojej zgody i
    kropka.