PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czemu Wrocław to taka dziora

  • 21. Data: 2002-04-18 17:05:48
    Temat: Re: Czemu Wrocław to taka dziora
    Od: "kk" <k...@p...onet.pl>

    > Czy to nie Ty pytales jakis czas temu dlaczego w Lublinie czy moze
    Krasniku
    > latwiej o zlecenia niz we Wroclawiu i odpowiedz byla taka,
    > ze we Wroclawiu jest duzo wieksza konkurencja, zwlaszcza w przypadku
    > prostszych prac (sewris,HTML)?

    Zgadles :)
    ALe teraz pytam czemu w innych miastach jest lepiej bo obserwuje oferty
    pracy i zlecen na grupie praca oferowana.
    pozdrawiam

    kk

  • 22. Data: 2002-04-18 17:08:52
    Od: "kk" <k...@p...onet.pl>

    "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    > "kk" <k...@p...onet.pl> wrote in message

    Czy

    > Wroclaw to jedno z najwiekszych miast w Polsce. Pomysl lepiej, jakie
    szanse
    > znalezienia pracy na miejscu maja mieszkancy Siedlec, Radomia, Gorzowa,
    czy
    > Grudziadza :-((
    > A swoja droga czytalam gdzies ostatnio, ze na te slynne ogloszenia z
    Niemiec
    > i Irlandii nie bylo prawie wcale odzewu w Polsce, bo u nas informatycy juz
    > wystarczajaco duzo zarabiaja, zeby im sie chcialo jechac na Zachod.
    > Pamietam, ze probowali zgarniac ludzi majacych cokolwiek wspolnego z
    > informatyka. Nie wiem jak jest teraz, ale moze sie zainteresuj. Nawet jak
    Ci
    > sie nie spodoba, to po takim doswiadczeniu przynajmniej nikt nie bedzie
    > watpil w Twoja znajomosc jezyka :-))
    > Pozdrawiam,
    > Marta

    Faktem jest ze znam Angielski w miare dobrze oraz znam rowniez japonski w
    stopniu srednim. Mialem juz kilka tandetnych ofert pracy ale pracowac za
    1500 zl nie bede.

    pozdrawiam
    kk

  • 23. Data: 2002-04-18 17:09:34
    Od: "kk" <k...@p...onet.pl>

    "Jakub" <j...@w...onet.pl> wrote in message
    > To fakt Wrocław w porównaniu do innych dużych miast to niestety dziura
    choć
    > piękna.
    >
    > Jestemz dolnego śląska i szukałem pracy we wrocku, dzisiaj mieszkam i
    > pracuje w Katowicach :(
    > Kasa o wiele wyższa (zależy od dziedziny informatyki oczywiście), życie
    > tańsze (wynajem mieszkania w porównaniu do Wrocka to taniocha! i to w
    samych
    > Katowicach niedaleko centrum). A co do brzydoty można się przyzwyczaić :)
    >
    > Jakub

    To gratuluje :)
    pozdrawiam
    konrad

  • 24. Data: 2002-04-19 00:33:19
    Od: "kk" <k...@p...onet.pl>

    "Samotnik" <s...@s...eu.org> wrote in message
    .

    > Aha, czyli mamy kolejny przypadek dumnego, spasłego nieroba. Nic dziwnego,
    że pracy
    > nie masz, w końcu dojdziesz do tego, że żadna praca nie jest Ciebie godna,
    bo dają za
    > mało pieniędzy (zawsze jest za mało), a w dodatku (o zgrozo!) każą
    pracować.

    > Chłopie, jeśli się nie ma pracy, to się smerfuje do byle jakiej roboty,
    zamiast
    > przejadać kasę z moich podatków.

    Stary ja bez pracy mam zlecenia na 1500 zl miesiecznie robiac w domu. Ale mi
    chodzi o normala prace za minimum 2500 + zusy i inne bzdury. Nobo jak
    inaczej czlowiek ma sobie inaczej zapewnic przyszlosc? Trza kupic
    mieszkanie, samochod mam troche wyzsze cele i wiem ze jak nie popuszcze to
    je osiagne.

    pozdrawiam
    kk

  • 25. Data: 2002-04-19 00:37:16
    Od: "kk" <k...@p...onet.pl>

    zmien miasto?
    > albo sie przekwalifikuj na inny zawod, moze aktor? a moze piosenkarz,
    chyba
    > szukaja idola w polsacie... tylko, ze w kazdej profesji jest tak samo,
    > trzeba byc przekonujacym i naprawde dobrym, moze tu tkwi Twoj problem. Co
    do
    > Twojego posta, to mysle, ze powinienes puscic go takze w takiej samej
    formie
    > na pl.regionalne.wroclaw, powodzenia.

    Juz pare lat jezdzilem po swiecie i mam dosc podruzy. Chce osiasc we Wrocku
    i zalozyc rodzine i inne glupoty :) Dobra dzieki za rady ale sam se jakos
    poradze - nie chce mi sie myslec juz ale mam plan jak zarobic kilka
    miliardow w 3 miesiace - mysle ze mi sie uda :)

    pozdr
    kk

  • 26. Data: 2002-04-19 06:41:35
    Od: <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > sie nie spodoba, to po takim doswiadczeniu przynajmniej nikt nie bedzie

    Zaloze sie ze nigdy sama nie wyslalas zadnego CV za granice czy tez nie
    sprobowalas w inny sposob dostac prace np. w Niemczech czy w Irlandii. Nie wiem
    jak to jest w Irlandii, ale w Niemczech i w Holandii nie ma zadnej lapanki na
    byle jakiego informatyka i pewnie nigdy nie bylo. Teraz kiedy jest ekonomiczny
    dolek jest jeszcze gorzej i z praca i z zarobkami.

    Pozdrawiam
    Auck

  • 27. Data: 2002-04-19 06:58:40
    Od: Macko <M...@k...chip.pl>

    >Faktem jest ze znam Angielski w miare dobrze oraz znam rowniez japonski w
    >stopniu srednim. Mialem juz kilka tandetnych ofert pracy ale pracowac za
    >1500 zl nie bede.

    Witam. Tak sobie czytam ten watek i jedno moge powiedziec: z
    perspektywy Poznania rynek pracy jest taki sam, jak z perspektywy
    Wroclawia: lokalnie pustka, ale w kazdym innym miejscu Polski kogos
    zatrudniaja. Dziwne, co? :)

    A propos odrzuconych ofert. Jesli to bylo 1500 brutto, to jescze moge
    Cie zrozumiec, a jesli netto - moglbys podeslac namiary? Moze
    rekrutacja jeszcze trwa...

    Pozdrawiam zyczac odrobiny samokrytycyzmu,
    Macko

  • 28. Data: 2002-04-19 08:52:42
    Od: "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl>

    <a...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    ekonomiczny
    > dolek jest jeszcze gorzej i z praca i z zarobkami.

    Zacznijmy od tego, ze nie jestem informatykiem. Ale moj maz dorabial w ten
    sposob na studiach (oczywiscie nie majacych nic wspolnego z informatyka),
    wiec kiedy rozpoczela sie ta lapanka, to zaczeli sie do niego zglaszac z
    firm doradztwa personalnego, choc Daniel juz od paru lat pracuje w zupelnie
    innym zawodzie, wiec nawet nie pytal o szczegoly, tylko od razu z tego
    powodu odmawial. Smialismy sie, ze robia juz taka lapanke, ze wychwytuja
    wszystkich, ktorzy kiedykolwiek mieli cos wspolnego z tym zawodem ;-) Ale
    moze roznica tkwi w tym, ze Daniel te pare lat temu porozsylal swoje CV do
    firm doradztwa personalnego. Ale nawet jesli nie. Sama pamietam ogloszenia w
    prasie.

    Pozdrawiam,
    Marta

  • 29. Data: 2002-04-19 11:24:52
    Od: <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > firm doradztwa personalnego. Ale nawet jesli nie. Sama pamietam ogloszenia w

    Firmy doradztwa personalnego rzeczywiscie robily swego rodzaju lapanke, ale to
    wcale nie musialo oznaczac 100% oferte pracy. Wiekszosc takich firm ciagle
    reklamuje sie ze maja kontakty z firmami np. z Niemiec ale z reguly nic z tego
    nie wychodzi. Ok, zgadzam sie ze jeszcze 2 lata temu bylo duzo latwiej, bylo
    wiecej ogloszen itp. Teraz to co przedstawiaja media nie zawsze jest prawda, no
    chyba ze jest sie kims wybitnym lub specjalista w waskiej dziedzinie wtedy
    wszedzie mozna znalezc dobra prace.
    Od 2 miesiecy pracuje w Niemczech i widze jak to wyglada z tej strony.

    Pozdrawiam
    Auck

  • 30. Data: 2002-04-20 11:14:37
    Od: "Danuta Pałasz" <d...@p...onet.pl>