PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czemu Wrocław to taka dziora

  • 11. Data: 2002-04-17 23:19:52
    Temat: Czemu Wrocław to taka dziora
    Od: "kk" <k...@p...onet.pl>

    Witam

    Czemu we Wrocławiu nawet informatycy mają problemy ze znalezieniem dobrej
    pracy a w innych miastach takich jak Poznań, Łódź, Warszawa i Trujmiasto
    jest o wiele łatwiej w tej branzy oraz we wszystkich innych branzach? Czy
    ktoś zna odpowiedź? A może sie myle?

    Jaka branza we Wrocławiu jest najbardziej oplacalna?

    pozdrawiam
    konrad

  • 12. Data: 2002-04-18 06:55:34
    Temat: Re: Czemu Wrocław to taka dziora
    Od: "Jakub" <j...@w...onet.pl>

    To fakt Wrocław w porównaniu do innych dużych miast to niestety dziura choć
    piękna.

    Jestemz dolnego śląska i szukałem pracy we wrocku, dzisiaj mieszkam i
    pracuje w Katowicach :(
    Kasa o wiele wyższa (zależy od dziedziny informatyki oczywiście), życie
    tańsze (wynajem mieszkania w porównaniu do Wrocka to taniocha! i to w samych
    Katowicach niedaleko centrum). A co do brzydoty można się przyzwyczaić :)

    Jakub

  • 13. Data: 2002-04-18 07:53:08
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Efro" <w...@w...edu.pl> napisał w wiadomości
    > A masz "doswiadczenie"??
    >
    > Bo bez tego przynajmniej rocznego, a ostatnio i 2 letniego, nawet w wawie
    > nie ma co szukac. Zaczely sie pojawiac ogloszenia w stylu: poszukuje
    > czlowieka "orkiestry" (czyli od wszystkiego) i ze znajomoscia 2 jezykow z
    > czegbo jednego biegle.

    Tylko jeden?

    > Nie wiem po co takie wymagania, bo jak bylem raz na
    > rozmowie to okazalo sie ze szukaja czlowieka o wiele nizszych
    kwalifikacjach
    > niz bylo w ogloszeniu...
    Przez ciekawosc - jaka branza?
    pozdro
    /p

    --
    p...@o...kosciol.com.pl
    Dajcie mi karabin, bede na nim gral

  • 14. Data: 2002-04-18 10:22:26
    Od: <l...@p...onet.pl>

    wszędzie jest "dziurawo" nawet w Warszawie a dlaczego ? ... to długi temat
    i ...troche nie natemat :)

    pozdr
    :::M:::

    ps ortografia !!!!

  • 15. Data: 2002-04-18 11:00:52
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kk" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    <cut>
    > Faktem jest ze znam Angielski w miare dobrze oraz znam rowniez japonski w
    > stopniu srednim. Mialem juz kilka tandetnych ofert pracy ale pracowac za
    > 1500 zl nie bede.

    No ja bym sie na Twoim miejscu do tego nie przyznawal. Jest tu sporo osob,
    ktore nie pogardzilyby taka kwota. Poza tym lepsze 1500 i puchnace cv, niz
    500 zasilko i puchnacy brzuch (z glodu lub od piwa)
    pozdr
    /p

  • 16. Data: 2002-04-18 13:30:25
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <a9luui$lm2$1@news.onet.pl> kk napisał(a):
    > Faktem jest ze znam Angielski w miare dobrze oraz znam rowniez japonski w
    > stopniu srednim. Mialem juz kilka tandetnych ofert pracy ale pracowac za
    > 1500 zl nie bede.

    Aha, czyli mamy kolejny przypadek dumnego, spasłego nieroba. Nic dziwnego, że pracy
    nie masz, w końcu dojdziesz do tego, że żadna praca nie jest Ciebie godna, bo dają za
    mało pieniędzy (zawsze jest za mało), a w dodatku (o zgrozo!) każą pracować.

    Chłopie, jeśli się nie ma pracy, to się smerfuje do byle jakiej roboty, zamiast
    przejadać kasę z moich podatków.
    --
    Samotnik
    Michal Jeczalik Sr, http://www.samotnia.eu.org/

  • 17. Data: 2002-04-18 14:13:12
    Od: "drak" <n...@p...one.pl>

    > Faktem jest ze znam Angielski w miare dobrze oraz znam rowniez japonski w
    > stopniu srednim. Mialem juz kilka tandetnych ofert pracy ale pracowac za
    > 1500 zl nie bede.

    Witam,
    jeżeli oba języki znasz na podobnym poziomie jak polski (dziora i Trujmiasto
    deczko inaczej sie zapisuje), a do tego zadajesz pytania typu "Jaka branza
    jest najbardziej oplacalna?", to chyba tak do konca to sam nie wiesz co
    chcesz robic i jestes lekko zdezorientowany..., bo w koncu szukasz pomyslu
    na przekwalifikowanie sie, tak aby byla dobra kasa, czy wybrales juz zawod i
    dziwisz sie dlaczego malo zarabiasz? Nie widzialem Twojego CV, ale to co
    widze nie przekonująco dla mnie wygląda i moze nie tylko dla mnie skoro
    faktycznie jak na 3 lata stazu to oferuja Ci te 1500, widocznie tak rynek
    wycenia Twoje umiejetnosci, zwlaszcza, ze znam ludzi, ktorzy tluka help desk
    + biezaca administracja LAN-em, za duzo wieksza kase, ale i znam wielu, dla
    ktorych taka kasa bylaby nie do pogardzenia, zwlaszcza przy takim
    bezrobociu. Tak chcialbym Ci pomoc, bo masz 'powazny' problem, wiec moze
    podsune Ci jakis konstruktywne rozwiazania twojego problemu - zmien miasto?
    albo sie przekwalifikuj na inny zawod, moze aktor? a moze piosenkarz, chyba
    szukaja idola w polsacie... tylko, ze w kazdej profesji jest tak samo,
    trzeba byc przekonujacym i naprawde dobrym, moze tu tkwi Twoj problem. Co do
    Twojego posta, to mysle, ze powinienes puscic go takze w takiej samej formie
    na pl.regionalne.wroclaw, powodzenia.

    Pozdr.,
    drak

  • 18. Data: 2002-04-18 15:54:48
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <a9mp64$dji$1@news.onet.pl> kk napisał(a):
    > zamiast
    >
    > Stary ja bez pracy mam zlecenia na 1500 zl miesiecznie robiac w domu. Ale mi
    > chodzi o normala prace za minimum 2500 + zusy i inne bzdury.

    No to nie mów, że nie będziesz pracował za 1500 zł, bo teraz pracujesz za 1500 zł, w
    takiej czy innej formie.

  • 19. Data: 2002-04-18 16:08:58
    Od: "drak" <n...@p...one.pl>

    > Juz pare lat jezdzilem po swiecie i mam dosc podruzy. Chce osiasc we
    Wrocku
    > i zalozyc rodzine i inne glupoty :) Dobra dzieki za rady ale sam se jakos
    > poradze - nie chce mi sie myslec juz ale mam plan jak zarobic kilka
    > miliardow w 3 miesiace - mysle ze mi sie uda :)
    uff... to dobrze, bo juz myslalem, ze za 2500 miesiecznie chcesz zyc i
    odkladac na kupno mieszkania i samochodu ;), ale zgodze sie z Toba, ze jak
    sie nie odpuszcza i nie podlamuje, to w koncu znajduje sie prace i osiaga
    cele w zyciu, najwazniejsze jest bycie konsekwentym i wytrwalym, nawet gdyby
    mialo to trwac miesiace, coz, powodzenia z ta rodzina i innymi glupotami w
    zyciu, szczerze

    pozdr.,
    drak

  • 20. Data: 2002-04-18 17:03:33
    Od: "kk" <k...@p...onet.pl>

    "Efro" <w...@w...edu.pl> wrote in message
> [...]
    > czegbo jednego biegle. Nie wiem po co takie wymagania, bo jak bylem raz na
    > rozmowie to okazalo sie ze szukaja czlowieka o wiele nizszych

    Ja mam 3 letnie doswiadczenie :)