PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzemu Wrocław to taka dziora › Re: Czemu Wrocław to taka dziora
    From: "drak" <n...@p...one.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czemu Wrocław to taka dziora
    Date: Thu, 18 Apr 2002 16:13:12 +0200

    > Faktem jest ze znam Angielski w miare dobrze oraz znam rowniez japonski w
    > stopniu srednim. Mialem juz kilka tandetnych ofert pracy ale pracowac za
    > 1500 zl nie bede.

    Witam,
    jeżeli oba języki znasz na podobnym poziomie jak polski (dziora i Trujmiasto
    deczko inaczej sie zapisuje), a do tego zadajesz pytania typu "Jaka branza
    jest najbardziej oplacalna?", to chyba tak do konca to sam nie wiesz co
    chcesz robic i jestes lekko zdezorientowany..., bo w koncu szukasz pomyslu
    na przekwalifikowanie sie, tak aby byla dobra kasa, czy wybrales juz zawod i
    dziwisz sie dlaczego malo zarabiasz? Nie widzialem Twojego CV, ale to co
    widze nie przekonująco dla mnie wygląda i moze nie tylko dla mnie skoro
    faktycznie jak na 3 lata stazu to oferuja Ci te 1500, widocznie tak rynek
    wycenia Twoje umiejetnosci, zwlaszcza, ze znam ludzi, ktorzy tluka help desk
    + biezaca administracja LAN-em, za duzo wieksza kase, ale i znam wielu, dla
    ktorych taka kasa bylaby nie do pogardzenia, zwlaszcza przy takim
    bezrobociu. Tak chcialbym Ci pomoc, bo masz 'powazny' problem, wiec moze
    podsune Ci jakis konstruktywne rozwiazania twojego problemu - zmien miasto?
    albo sie przekwalifikuj na inny zawod, moze aktor? a moze piosenkarz, chyba
    szukaja idola w polsacie... tylko, ze w kazdej profesji jest tak samo,
    trzeba byc przekonujacym i naprawde dobrym, moze tu tkwi Twoj problem. Co do
    Twojego posta, to mysle, ze powinienes puscic go takze w takiej samej formie
    na pl.regionalne.wroclaw, powodzenia.

    Pozdr.,
    drak