PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzemu Wrocław to taka dziora › Re: Czemu Wrocław to taka dziora
  • Data: 2002-04-18 16:08:58
    Temat: Re: Czemu Wrocław to taka dziora
    Od: "drak" <n...@p...one.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Juz pare lat jezdzilem po swiecie i mam dosc podruzy. Chce osiasc we
    Wrocku
    > i zalozyc rodzine i inne glupoty :) Dobra dzieki za rady ale sam se jakos
    > poradze - nie chce mi sie myslec juz ale mam plan jak zarobic kilka
    > miliardow w 3 miesiace - mysle ze mi sie uda :)
    uff... to dobrze, bo juz myslalem, ze za 2500 miesiecznie chcesz zyc i
    odkladac na kupno mieszkania i samochodu ;), ale zgodze sie z Toba, ze jak
    sie nie odpuszcza i nie podlamuje, to w koncu znajduje sie prace i osiaga
    cele w zyciu, najwazniejsze jest bycie konsekwentym i wytrwalym, nawet gdyby
    mialo to trwac miesiace, coz, powodzenia z ta rodzina i innymi glupotami w
    zyciu, szczerze

    pozdr.,
    drak