PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzemu Wrocław to taka dziora › Re: Czemu Wrocław to taka dziora
  • Data: 2002-04-19 06:41:35
    Temat: Re: Czemu Wrocław to taka dziora
    Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A swoja droga czytalam gdzies ostatnio, ze na te slynne ogloszenia z Niemiec
    > i Irlandii nie bylo prawie wcale odzewu w Polsce, bo u nas informatycy juz
    > wystarczajaco duzo zarabiaja, zeby im sie chcialo jechac na Zachod.
    > Pamietam, ze probowali zgarniac ludzi majacych cokolwiek wspolnego z
    > informatyka. Nie wiem jak jest teraz, ale moze sie zainteresuj. Nawet jak Ci
    > sie nie spodoba, to po takim doswiadczeniu przynajmniej nikt nie bedzie
    > watpil w Twoja znajomosc jezyka :-))
    > Pozdrawiam,
    > Marta

    Zaloze sie ze nigdy sama nie wyslalas zadnego CV za granice czy tez nie
    sprobowalas w inny sposob dostac prace np. w Niemczech czy w Irlandii. Nie wiem
    jak to jest w Irlandii, ale w Niemczech i w Holandii nie ma zadnej lapanki na
    byle jakiego informatyka i pewnie nigdy nie bylo. Teraz kiedy jest ekonomiczny
    dolek jest jeszcze gorzej i z praca i z zarobkami.

    Pozdrawiam
    Auck