PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzemu Wrocław to taka dziora › Re: Czemu Wrocław to taka dziora
  • Data: 2002-04-19 11:24:52
    Temat: Re: Czemu Wrocław to taka dziora
    Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zacznijmy od tego, ze nie jestem informatykiem. Ale moj maz dorabial w ten
    > sposob na studiach (oczywiscie nie majacych nic wspolnego z informatyka),
    > wiec kiedy rozpoczela sie ta lapanka, to zaczeli sie do niego zglaszac z
    > firm doradztwa personalnego, choc Daniel juz od paru lat pracuje w zupelnie
    > innym zawodzie, wiec nawet nie pytal o szczegoly, tylko od razu z tego
    > powodu odmawial. Smialismy sie, ze robia juz taka lapanke, ze wychwytuja
    > wszystkich, ktorzy kiedykolwiek mieli cos wspolnego z tym zawodem ;-) Ale
> [...]

    Firmy doradztwa personalnego rzeczywiscie robily swego rodzaju lapanke, ale to
    wcale nie musialo oznaczac 100% oferte pracy. Wiekszosc takich firm ciagle
    reklamuje sie ze maja kontakty z firmami np. z Niemiec ale z reguly nic z tego
    nie wychodzi. Ok, zgadzam sie ze jeszcze 2 lata temu bylo duzo latwiej, bylo
    wiecej ogloszen itp. Teraz to co przedstawiaja media nie zawsze jest prawda, no
    chyba ze jest sie kims wybitnym lub specjalista w waskiej dziedzinie wtedy
    wszedzie mozna znalezc dobra prace.
    Od 2 miesiecy pracuje w Niemczech i widze jak to wyglada z tej strony.

    Pozdrawiam
    Auck