PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzemu Wrocław to taka dziora › Re: Czemu Wrocław to taka dziora
  • Data: 2002-04-19 08:52:42
    Temat: Re: Czemu Wrocław to taka dziora
    Od: "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    <a...@p...onet.pl> wrote in message
    news:1066.00000a22.3cbfbc1e@newsgate.onet.pl...

    > Zaloze sie ze nigdy sama nie wyslalas zadnego CV za granice czy tez nie
    > sprobowalas w inny sposob dostac prace np. w Niemczech czy w Irlandii. Nie
    wiem
    > jak to jest w Irlandii, ale w Niemczech i w Holandii nie ma zadnej lapanki
    na
    > byle jakiego informatyka i pewnie nigdy nie bylo. Teraz kiedy jest
    ekonomiczny
    > dolek jest jeszcze gorzej i z praca i z zarobkami.

    Zacznijmy od tego, ze nie jestem informatykiem. Ale moj maz dorabial w ten
    sposob na studiach (oczywiscie nie majacych nic wspolnego z informatyka),
    wiec kiedy rozpoczela sie ta lapanka, to zaczeli sie do niego zglaszac z
    firm doradztwa personalnego, choc Daniel juz od paru lat pracuje w zupelnie
    innym zawodzie, wiec nawet nie pytal o szczegoly, tylko od razu z tego
    powodu odmawial. Smialismy sie, ze robia juz taka lapanke, ze wychwytuja
    wszystkich, ktorzy kiedykolwiek mieli cos wspolnego z tym zawodem ;-) Ale
    moze roznica tkwi w tym, ze Daniel te pare lat temu porozsylal swoje CV do
    firm doradztwa personalnego. Ale nawet jesli nie. Sama pamietam ogloszenia w
    prasie.

    Pozdrawiam,
    Marta