PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czarność nad Czarnościami

  • 11. Data: 2003-08-21 22:02:54
    Temat: Re: Czarność nad Czarnościami
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "phet" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:bi3f3a$5k8$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl...

    > oj żeby to było takie łatwe... pracowałem głównie jako help-desk to co mam
    > iść to zepsuć co naprawiłem??

    Masz na pocieche (watpliwa), ze moze byc gorzej

    http://www1.gazeta.pl/forum/794674,30353,794652.html
    ?f=23&w=7438898&a=7524267

    "Ot przypadek mojego znajomego z pracy któremu też ktoś
    takich głupot nawciskał:
    W Polsce zapłacił znajomemu 300 funtów za znalezienie pracy (znajomy
    obiecywał
    niewykfalikowanemu na budowie min.8 funtów na godzinę,sic!), cudem wjechał
    do
    UK, jakoś dojechał poza Londyn tam gdzie miał pracować. Pierwszy tydzien
    przepracował,wypłaty nie dostał ponieważ szefostwo powiedziało że bierze
    tygodniowy depozyt (rzecz tutaj spotykana i stosowana), drugi tydzien
    przepracował bez grosza przy duszy żywiąc sie królikami złapanymi na polu we
    wnyki i piekąc je na ognisku. Niestety także pod koniec drugiego tygodnia
    wypłaty nie dostał,będąc nielegalnie nawet nie mógł iść na policję, zresztą
    nie znając absolutnie języka wiele by nie zdziałał.
    To tylko jeden przykład i wcale nie ekstremalny.
    Tak czy inaczej powodzenia życzę i to szczerze,do odważnych świat ponoć
    należy."

    --
    pzdr. Krzysztof

    ## Szczecin - popracowalbym juz sobie gdzies:##
    ##CV## http://kch.spec.pl ##
    $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

  • 12. Data: 2003-08-21 22:12:16
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    phet napisał:

    > Nie no to nie wchodzi w rachube... jednak nie potrafię zniżyć się do poziomu
    > mojego "pracodawcy"...

    Nie wiem, jak to wychodzi w praktyce, ale proponuję zaiwadomić PIP i
    poczekać w miejscu pracy na przyjście kontrolerów, a na pytanie - kim
    Pan jest?, odpowiadać zgodnie z prawdą - pracownikiem bez umowy -
    przynajmniej będziesz miał świadków z ramienia, że tam pracowałeś.

    > Szczerze powiedziawszy to nie orientuję się co może mi dać skierowanie
    > sprawy do sądu pracy. Czy w ten sposób można od gościa wydębić choć odrobinę
    > z pieniędzy które mi się nalezą?? A co do materiałów to trochę by się tego
    > znalazło bo jednym z moich obowiązków było poszukiwanie klientów dla firmy
    > (dodam że w zupełnie innej odmianie działalności), więc maili jest duuużo.
    > Jutro tam idę i spróbuję wydębić ile się da, jak nie to pierniczę, nazwę ten
    > okres bezpłatną praktyką wakacyjną pod tytułem: "Jak unikać nieuczciwych
    > pracodawców".

    PIP to pryszcz - jak chcesz być ekstra złośliwy, to zakup piraty M$ i
    Adobe, zainstaluj pełny soft na kompie, zawiadom BSA i dawaj nogę. :)

    Flyer

  • 13. Data: 2003-08-21 22:18:04
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    d...@w...pl news:bi3531$mm4$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl

    [...]

    1) dales sie wyruchac

    > wziać ze 200 z kasy i poinformować szefa że wziąłem i że jeśli chce to
    > niech wzywa policję.

    2) a tego nie radze, bo wtedy duzo innych osob zrobi to i to doslownie :-/
    daj sobie calkowicie spokoj a kase odzyskaj poprzez naglosnienie w gazecie
    - moze lokalna gazeta zaplaci chociaz 200 honorarium za opisanie tego
    wydarzenia

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 14. Data: 2003-08-21 22:45:01
    Od: "Jarosław Wiechecki" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "phet" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

    [...]
> [...]
    > znalazło bo jednym z moich obowiązków było poszukiwanie klientów dla firmy

    To masz dowody. I teoretyczną szansę na wygranie sprawy. Odchodząc możesz go
    postraszyć.Może zgodzi się na deal - pieniądze - brak sprawy w sądzie. Zrób
    listę oprogramowania, czcionek, obrazów,mp3 czyli wszystkiego co może być
    chronione prawem autorskim. I wyślij do BSA. Jeśli jest tego dużo (na
    kilkadziesiąt tysięcy) panowie na pewno się pofatygują. Razem z Policją.
    Policja ostatnio lubi odnosić sukcesy. Zwłaszcza, że w tym przypadku może to
    być łatwe. Jeśli jest to w miarę duża lub średnia firma to pewnie ma jakiś
    program F/K lub coś podobnego. Sprawdź jego legalność.

    --
    pozdrawiam
    Jarosław Wiechecki

  • 15. Data: 2003-08-21 23:19:07
    Od: "Jarosław Wiechecki" <j...@p...onet.pl>

    > phet napisał:

    [...]
    > PIP to pryszcz - jak chcesz być ekstra złośliwy, to zakup piraty M$ i
    > Adobe, zainstaluj pełny soft na kompie, zawiadom BSA i dawaj nogę. :)

    NIE MOŻNA PROPONOWAĆ NIEETYCZNYCH ZACHOWAŃ! Takich jak np.: spam, usunięcie
    wszystkich zabezpieczeń przed atakiem z zewnątrz, skasowania baz
    danych,instalacja wirusów,ogólnie: działań mających na celu zniszczenie
    infrastruktury informatycznej a tym samym firmy. To jest nieetyczne!!!!Inni
    czytelnicy powinni wskazać przykłady, innych, nieetycznych działań których
    należy się wystrzegać.

    --
    pozdrawiam
    Jarosław Wiechecki

  • 16. Data: 2003-08-22 06:19:17
    Od: "phet" <d...@w...pl>

    Użytkownik "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com> napisał w wiadomości
    > d...@w...pl news:bi3531$mm4$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl
    >
    > [...]
    >
    > 1) dales sie wyruchac

    dokładnie... od tyłu i bez wazeliny...

> [...]
    > daj sobie calkowicie spokoj a kase odzyskaj poprzez naglosnienie w gazecie
    > - moze lokalna gazeta zaplaci chociaz 200 honorarium za opisanie tego

    właśnie o tym myślałem czy by nie porozmawiać na ten temat z koleżanką
    dziennikarką jednej z wrocławskich gazet...

    Dawid

  • 17. Data: 2003-08-22 06:40:37
    Od: "yamma" <y...@w...pl>

    > Użytkownik "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com> napisał w wiadomości

    [CIACH]

    > właśnie o tym myślałem czy by nie porozmawiać na ten temat z koleżanką
    > dziennikarką jednej z wrocławskich gazet...

    Ale po co??? Jeśli masz dowody na to, że tam pracowałeś, to po prostu
    skieruj sprawę do sądu pracy! Wbrew powszechnej opinii o naszym sądownictwie
    sądy pracy pracuja w miarę szybko i sprawnie. Bardzo często stają od
    początku po stronie pracobiorcy i przede wszystkim nie ponosisz żadnych
    kosztów, nawet jeśli przegrasz sprawę. Osobiście znam kilku ludzi, którzy
    wygrali swoje sprawy choć wydawały się beznadziejne. Twój przypadek jest
    bardzo powszechny i wierz mi - jeśli sędzia się uprze to załatwi Twojego
    pracodawcę na amen (możesz nawet otrzymać kilka tys. PLN odszkodowania)!
    Pzdr
    yamma

  • 18. Data: 2003-08-22 07:33:35
    Od: "onsok" <onsok1@wp_.pl>

    yamma wrote:
    > nie ponosisz żadnych kosztów, nawet jeśli przegrasz sprawę.

    Bzdura!!!!!!! Zwolniony jest tylko do oplat sadowych.
    Moze zostac obciazony ( w szczegolnie uzasadnionych przypadkach)
    wydatkami . Nie ma zwolnienia natomiast od zwrotu kosztow
    stronie przeciwnej . Jak przegra sprawe i strona przeciwna
    zarzada zwrotu kosztow sad je zasadzi. A tego moze byc
    sporo np koszty zastepstwa procesowego.
    --
    Pozdrawiam.
    onsok

  • 19. Data: 2003-08-22 07:34:09
    Od: "onsok" <onsok1@wp_.pl>

    Jarosław Wiechecki wrote:
> [...]
    > skasowania baz danych,instalacja wirusów,ogólnie: działań mających na
    > celu zniszczenie infrastruktury informatycznej a tym samym firmy. To

    Ja bym powiedzial , ze jest to przestepstwo
    --
    Pozdrawiam.
    onsok

  • 20. Data: 2003-08-22 08:25:25
    Od: "Da:-\)Za" <d...@w...pl>

    Użytkownik "onsok" <onsok1@wp_.pl> napisał w wiadomości

    > Ja bym powiedzial , ze jest to przestepstwo

    eeeeeeee zaraz przestepstwo - maly wirusik z aktywacja za misiac od daty
    odehjscia z firmy - formatujacy dyski na serwerze ;)))))

    --
    Pozdro
    Da:-)Za
    GG#2164759