PracaGrupypl.praca.dyskusje › ZUS i student

  • 1. Data: 2003-08-21 17:37:30
    Temat: ZUS i student
    Od: "Łukasz" <k...@w...pl>

    Mam pytanie jak wyglada sprawa ZUS`u jezeli jestem sudentem i chcialbym
    zalozyc wlasna firme ?
    Slyszlem ze nie trzeba placic bo jest sie ubezpieczonym w szkole.
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-08-21 17:57:35
    Temat: Re: ZUS i student
    Od: ketome <n...@n...no>

    Użytkownik Łukasz napisał:

    > Mam pytanie jak wyglada sprawa ZUS`u jezeli jestem sudentem i chcialbym
    > zalozyc wlasna firme ?
    > Slyszlem ze nie trzeba placic bo jest sie ubezpieczonym w szkole.
    > pozdrawiam

    bedziesz placil i nie ma ze boli tez tak chcialem ale zabili moja
    przedsiebiorczosc i schodze do szarosci ;) bo >600 to ja nie zarobie
    na poczatku

    pozdro

  • 3. Data: 2003-08-21 21:57:00
    Od: "OutDOOR s.c." <o...@p...onet.pl>

    > bedziesz placil i nie ma ze boli tez tak chcialem ale zabili moja
    > przedsiebiorczosc i schodze do szarosci ;) bo >600 to ja nie zarobie
    > na poczatku

    no chyba że będzie to coś co zajmuje się zarabianiem pieniędzy ale
    posiadającym statut organizacji.
    Wtedy jest taka możliwość. Pozatym... może kolega jest dobrym księgowym, i
    wie jak ukryć koszty.
    Sam mam taką dobrą księgową i przez to żeby się dowiedzieć ile mam czego na
    magazynie to najlepiej jest tam iść i samemu zobaczyć! Nigdy się z niczym
    nie zgadza.

  • 4. Data: 2003-08-22 09:03:38
    Od: ketome <n...@n...no>

    Użytkownik OutDOOR s.c. napisał:

> [...]
    > magazynie to najlepiej jest tam iść i samemu zobaczyć! Nigdy się z niczym

    coz ja bym wolal zebym nie musial placic zus-ow albo lepiej zeby zus byl
    w rozsadnej cenia i szedl na to na co ma isc.

  • 5. Data: 2003-08-22 13:24:19
    Od: "OutDOOR s.c." <o...@p...onet.pl>

    > coz ja bym wolal zebym nie musial placic zus-ow albo lepiej zeby zus byl
    > w rozsadnej cenia i szedl na to na co ma isc.

    Może wielu sie ze mną nie zgodzi. Ale osobiście uważam że ZUS jako
    instytucja jest jak najbardziej w porządku.
    Th

  • 6. Data: 2003-08-22 14:42:27
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    OutDOOR s.c. wrote:
    > Może wielu sie ze mną nie zgodzi. Ale osobiście uważam że ZUS jako
    > instytucja jest jak najbardziej w porządku.

    Peeewnie informatyzacja idzie pelna para, wszystko da sie zalatwic w 5 minut
    i co najwazniejsze koszty sa banalne...
    LOL

  • 7. Data: 2003-08-22 22:05:52
    Od: ketome <n...@n...no>

    > Może wielu sie ze mną nie zgodzi. Ale osobiście uważam że ZUS jako
    > instytucja jest jak najbardziej w porządku.
    > Th

    zus jest cool tyl nie w wydaniu pl bo to zlodzieje