PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzarność nad Czarnościami › Re: Czarność nad Czarnościami
    From: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czarność nad Czarnościami
    Date: Fri, 22 Aug 2003 00:02:54 +0200

    Użytkownik "phet" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:bi3f3a$5k8$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl...

    > oj żeby to było takie łatwe... pracowałem głównie jako help-desk to co mam
    > iść to zepsuć co naprawiłem??

    Masz na pocieche (watpliwa), ze moze byc gorzej

    http://www1.gazeta.pl/forum/794674,30353,794652.html
    ?f=23&w=7438898&a=7524267

    "Ot przypadek mojego znajomego z pracy któremu też ktoś
    takich głupot nawciskał:
    W Polsce zapłacił znajomemu 300 funtów za znalezienie pracy (znajomy
    obiecywał
    niewykfalikowanemu na budowie min.8 funtów na godzinę,sic!), cudem wjechał
    do
    UK, jakoś dojechał poza Londyn tam gdzie miał pracować. Pierwszy tydzien
    przepracował,wypłaty nie dostał ponieważ szefostwo powiedziało że bierze
    tygodniowy depozyt (rzecz tutaj spotykana i stosowana), drugi tydzien
    przepracował bez grosza przy duszy żywiąc sie królikami złapanymi na polu we
    wnyki i piekąc je na ognisku. Niestety także pod koniec drugiego tygodnia
    wypłaty nie dostał,będąc nielegalnie nawet nie mógł iść na policję, zresztą
    nie znając absolutnie języka wiele by nie zdziałał.
    To tylko jeden przykład i wcale nie ekstremalny.
    Tak czy inaczej powodzenia życzę i to szczerze,do odważnych świat ponoć
    należy."

    --
    pzdr. Krzysztof

    ## Szczecin - popracowalbym juz sobie gdzies:##
    ##CV## http://kch.spec.pl ##