PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w biurze podróży.

  • 1. Data: 2003-08-21 18:18:55
    Temat: Praca w biurze podróży.
    Od: "Agnieszka" <k...@a...pl>

    mam pytanko:
    Studiuję geografię zaocznie, prawie kończę. Przed studiami skończyłam
    studium na kierunku technik obsługi turystycznej. Chciałabym pracowac w
    biurze podróży, ale tam potrzebują ludzi tylko z doswiadczeniem do tego
    biegłym angielskim i niemieckim, jakby się jeszcze dało. Więc co, znaczy to,
    ze skoro nie mam doświadczenia to gdzie mam je zdobyć? Na wycieczkach?!
    Jeśli wiecie coś na ten temat to prosze o pomoc. Dodam tylko, ze pracowałam
    juz w sumie 6 lat z tym, ze na stanowisakch sekretarki i asystentki i duzo
    umiem.

  • 2. Data: 2003-08-23 06:36:52
    Temat: Re: Praca w biurze podróży.
    Od: "Fotech" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    pracowałam
    > juz w sumie 6 lat z tym, ze na stanowisakch sekretarki i asystentki i duzo

    Po pierwsze nie musisz pracować w biurze turystycznym, pomijajac juz fakt,
    że na tym sie niewiele zarabia.
    Absolwenci maja z wszystkim taki sam problem - im wieksza firma, tym łatwiej
    sie wkręcic absolwentowi, i zapewniam Cie, ze to nie jest niemożliwe wcale.
    Gdybym był (niewielkim) pracodawca, to nigdy nawet za darmo bym nie wpuścił
    do biura absolwenta, ale to jest moj osobisty punkt widzenia :)
    Wojtek

  • 3. Data: 2003-08-23 10:58:10
    Od: p...@y...com (Piotr Dembiński)

    "Fotech" <w...@p...onet.pl> writes:

    [...]

    > Gdybym był (niewielkim) pracodawca, to nigdy nawet za darmo bym nie wpuścił
    > do biura absolwenta, ale to jest moj osobisty punkt widzenia :)

    jesteś gupi i masz fszy na pempku :))