PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w EUROBANKU na stanowisku menedżera

  • 1. Data: 2003-08-21 16:55:25
    Temat: Praca w EUROBANKU na stanowisku menedżera
    Od: "wiesiap" <w...@W...onet.pl>

    Poproszę o info w jaki sposób odbywa się selkcja na to stanowisko, czy ktoś był
    z was na takiej rozmowie ? Jeśli tak to jak to wyglądało i co zaoferowali.
    Z góry dziękuję za informacje

  • 2. Data: 2003-08-21 17:07:51
    Temat: Re: Praca w EUROBANKU na stanowisku menedżera
    Od: Dziadek Mróz <d...@n...invalid>

> [...]
    >Poproszę o info w jaki sposób odbywa się selkcja na to stanowisko, czy ktoś był
    >z was na takiej rozmowie ? Jeśli tak to jak to wyglądało i co
    Idź i zobacz sam. Jak Cię nie zainteresuje to sobie pójdziesz. W
    przeciwnym wypadku zostaniesz

    --
    Możesz się u mnie spowiadać

  • 3. Data: 2003-08-21 21:58:33
    Od: "OutDOOR s.c." <o...@p...onet.pl>

    > Poproszę o info w jaki sposób odbywa się selkcja na to stanowisko, czy
    ktoś był
    > z was na takiej rozmowie ? Jeśli tak to jak to wyglądało i co zaoferowali.
    > Z góry dziękuję za informacje

    Oj, to już było na grupie, radzę pocztać wcześniejsze (ok. 1 tydzień)
    posty - dowiesz się konkretów.
    Ogólnie to ta firma będzie Twoją pierwszą w życiu klęską.

    Pozdrawiam
    Th.

  • 4. Data: 2003-08-21 23:58:17
    Od: Nuno <n...@p...com>

    wiesiap wrote:

    > Poproszę o info w jaki sposób odbywa się selkcja na to stanowisko, czy ktoś był
    > z was na takiej rozmowie ? Jeśli tak to jak to wyglšdało i co zaoferowali.
    > Z góry dziękuję za informacje

    Znam parę osób, które były na rekrutacji/które się dostały.
    Z tego co słyszałem to w Eurobanku jest wyzysk na maksa...
    (Polsa teraźniejszość)
    Pracujesz za marne grosze (minimum socjalne),
    a czas pracy nienormowany...

    itp.
    --
    "...and whatever you do
    someone's done it first..." Extreme...

  • 5. Data: 2005-05-06 12:15:50
    Od: "ktoś" <c...@o...pl>

> [...]
    > Z tego co słyszałem to w Eurobanku jest wyzysk na maksa...
    > (Polsa teraźniejszość)
    > Pracujesz za marne grosze (minimum socjalne),

    Nie dość że czas pracy nienormowany, to i tak cie wydupcza prędzej czy później.
    Maja setki niedoświadczonych pracowników zajmujących wyższe stołki (bo tatus
    np. jest głównym ksiegowym), którzy i tak się przyznają zawsze do błędu, i
    niczego się nie ucza na tych swoich błedach. Ogólnie nie polecam ani firmy ani
    pracy. ODRADZAM POWIERZENIE IM KASY SĄ MAŁO PROFESJONALNI!!