PracaGrupypl.praca.dyskusjeCos w rodzaju podsumowania › Re: Cos w rodzaju podsumowania
    From: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Cos w rodzaju podsumowania
    Date: 27 Nov 2002 02:47:17 -0800

    " leszek" <s...@N...gazeta.pl> writes:

    > Oceniasz sytuację ze swojego punktu widzenia. Istotny jest natomiast punkt
    > widzenia pracodawcy, bo to w końcu on zatrudnia i to są jego decyzje, kogo
    > zatrudni, a kogo nie. Z twojego punktu widzenia pracownik X może byc gorszym
    > pracownikiem, ale z punktu widzenia szefa tak byc nie musi, bo pan X: 1. jest
    > zaufany i uczciwy, 2. lubią go klienci, 3. ma autorytet wsród pracowników, 4.
    [...]

    ja tu moge jako egzemplifikacje podac przyklad swojego kuzyna.
    jest wlascicielem dyskoteki, w dyskotece jest bar.

    przez pol roku szukal barmana/ki; przewinelo sie przez ten lokal chyba
    z pietnascie osob. zwykle po dwoch, trzech tygodniach ich zwalnial - z
    prostego powodu: kradli.

    a to manko w kasie bylo, a to stawiali piwo swoim znajomkom, a to
    butelka wodeczki gdzies zniknela, a to zostawili syf po pracy... i tak
    w kolko.

    w koncu po pol roku dal sobie spokoj i przekonal moja matke, zeby
    robila za barmanke.
    oboje byli zadowoleni: on ze wreszcie mu sie klopoty skonczyly i ze
    nikt nie kradnie, ona ze sobie mogla dorobic bez grozby bycia
    wycyckana.

    a za kasjerke w tej dyskotece najczesciej robi jego zona: z tych
    samych powodow. nie oszukuje i nie gina pieniazki z biletow czy same
    bilety ;)

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net