PracaGrupypl.praca.dyskusje › Coś nie tak?!

  • 1. Data: 2004-01-24 13:28:00
    Temat: Coś nie tak?!
    Od: "Yater" <y...@g...pl>

    Czy mieliście przypadek, że pomimo zaproszenia na drugi etap rekrutacji to
    nagle się dowiadujecie, że kogoś zatrudnili na to stanowisko. Firma nawet nie
    przeprosi, przecież jak ktoś szuka pracy od 6 miesięcy to coś takiego jest
    jak cios w plecy. Czy nie uważacie, że to niesprawiedliwe i chamskie?

  • 2. Data: 2004-01-24 13:53:36
    Temat: Re: Coś nie tak?!
    Od: "Tomek Zielinski" <t...@f...org.pl>

    "Yater" <y...@g...pl> wrote in message

    > przeprosi, przecież jak ktoś szuka pracy od 6 miesięcy to coś takiego
    > jest jak cios w plecy. Czy nie uważacie, że to niesprawiedliwe i
    > chamskie?

    Cios w plecy? Niesprawiedliwość? Nie byłeś najlepszym[1] kandydatem, więc
    nie masz tej pracy.

    [1] - wedle zastosowanych kryteriów oczywiście

    Tomek Z.

  • 3. Data: 2004-01-24 14:09:45
    Od: neco <h...@-...poprostu.net>

    Dnia 2004-01-24 14:28, Użytkownik Yater napisał:
> [...]
    > przeprosi, przecież jak ktoś szuka pracy od 6 miesięcy to coś takiego jest
    > jak cios w plecy. Czy nie uważacie, że to niesprawiedliwe i chamskie?

    Dlaczego? Zazwyczaj są conajmniej dwa etapy rekrutacji.
    Tylko ze do drugiego dochodzi 2-4 kandydatów z 500 ;-)

  • 4. Data: 2004-01-24 20:44:08
    Od: "Zuzanna" <z...@W...pl>

    Użytkownik "neco"
    > Dlaczego? Zazwyczaj są conajmniej dwa etapy rekrutacji.
    > Tylko ze do drugiego dochodzi 2-4 kandydatów z 500 ;-)

    albo ja coś źle zrozumiałam, ale wydaje mi się, że Yater został
    zaproszony do drugiego etapu rekrutacji, ale zanim do niego przystąpił,
    to poinformowali go, że już kogoś przyjęli...

    Zuza

  • 5. Data: 2004-01-24 21:20:29
    Od: "sajmon_templer" <f...@p...onet.pl>

    > albo ja coś źle zrozumiałam, ale wydaje mi się, że Yater został
    > zaproszony do drugiego etapu rekrutacji, ale zanim do niego przystąpił,
    > to poinformowali go, że już kogoś przyjęli...

    też tak zrozumialem. IMo po prostu się pospieszyli z pokazaniem światu faktu
    że "z góry było wiadomo kogo wybiorą"

    ST

  • 6. Data: 2004-01-26 02:27:12
    Od: "PiotrG" <p...@s...com.pl>

    > też tak zrozumialem. IMo po prostu się pospieszyli z pokazaniem światu
    faktu
    > że "z góry było wiadomo kogo wybiorą"
    Nastepny sie Kafki naczytal....

    PiotrG

  • 7. Data: 2004-01-26 08:39:24
    Od: "sajmon_templer" <f...@p...onet.pl>

    > Nastepny sie Kafki naczytal....

    ??
    Tak się dziwnie składa, że mam znajomych rekrutujących. Franza zostaw w
    spokoju.

    ST

  • 8. Data: 2004-01-26 15:54:18
    Od: " leszek" <s...@g...pl>

    Yater <y...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > przeprosi, przecież jak ktoś szuka pracy od 6 miesięcy to coś takiego jest
    > jak cios w plecy. Czy nie uważacie, że to niesprawiedliwe i chamskie?

    Nie uważamy. Firma sama decyduje kogo zaprasza to pierwszego, drugiego,
    trzeciego ... etapu i kogo w końcowym efekcie zatrudnia (albo i nie) i na
    jakich warunkach. Nikomu nic do tego. Nie ma żadnego obowiązku
    przepraszania, bo nie ma za co.

  • 9. Data: 2004-01-28 11:09:54
    Od: "PiotrG" <p...@s...com.pl>

    Użytkownik "sajmon_templer" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > ??
    > Tak się dziwnie składa, że mam znajomych rekrutujących. Franza zostaw w
    Tak sie dziwnie sklada, ze czasami rekrutuje.
    Jednak nadal uwazam, ze Franz na Ciebie wplynal...

    PiotrG