PracaGrupypl.praca.dyskusje › Umowa o prace - zakaz konkurencji

  • 1. Data: 2004-01-23 21:07:03
    Temat: Umowa o prace - zakaz konkurencji
    Od: "Filip" <f...@b...pl>

    Jaka jest typowa wielkosc okresu w ktorym obowiazuje taki zakaz oraz jaka
    jest typowa wielkosc rekompensaty?

  • 2. Data: 2004-01-24 16:20:50
    Temat: Re: Umowa o prace - zakaz konkurencji
    Od: "Lesio5" <I...@w...pI>

    Użytkownik "Filip" <f...@b...pl> napisał w wiadomości
    > Jaka jest typowa wielkosc okresu w ktorym obowiazuje taki zakaz oraz jaka
    > jest typowa wielkosc rekompensaty?

    Wysokosc nie mniejsza niz 25% wynagrodzenia (art 101 -2 par 3 KP). Typowo co
    najmniej 3 miesiace choc widzialem tez umowy na rok.

    --
    Leszek Grelak - Lesio5
    "- Słuchamy, Radio Maryja... w czyjej intencji modlitwa?