PracaGrupypl.praca.dyskusjeCoś na pokrzepienie serc czyli - kto nie miał znajomości a dostał pracę? › Re: Coś na pokrzepienie serc czyli - kto nie miał znajomości a dostał pracę?
    From: "lajkonik" <l...@l...de>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Coś na pokrzepienie serc czyli - kto nie miał znajomości a dostał
    pracę?
    Date: Wed, 22 Jan 2003 08:55:35 +0100

    > Czy jest wśród Was ktoś, kto w 2002 roku znalazł pracę bez znajomości, a
    dzięki
    > swojej wiedzy i umiejętnościom?

    Tak. Ja znalazlem bez koneksji w czasie kryzysu branzy informatycznej w
    Niemczech, prace jako nielubiany gastarbeiter (inaczej mowiac greencard ;-).
    Bez studiow, i 100 letniego doswiadczenia.
    Znalazlem tez druga w Polsce ktora wykonuje sobie zdalnie za grubo ponad
    srednia krajowa.
    I jestem z tego dumny, bo kosztowalo mnie to sporo wyrzeczen, i miesiace
    pisania odpowiedzi na ogloszenia.

    Pozdrawiam wszystkich i zycze znalezienia wymarzonej pracy, lub utrzymania
    sie w obecnej.

    --
    pozdr.
    artur