PracaGrupypl.praca.dyskusjeCoś na pokrzepienie serc czyli - kto nie miał znajomości a dostał pracę? › Re: Coś na pokrzepienie serc czyli - kto nie miał znajomości a dostał pracę?
    From: "Dana" <nutelik@no_spam.pf.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Coś na pokrzepienie serc czyli - kto nie miał znajomości a dostał
    pracę?
    Date: Wed, 22 Jan 2003 01:21:58 +0100

    >Absolwenci i bezrobotni - nie dajcie się wszechogarniającemu
    >poczuciu zniechęcenia i bezsilności! Być może wymaga się, jak nigdy dotąd,
    od
    >Was niewiarygodnej wytrwałości i silnej psychiki ale nigdy nie rezygnujcie
    >nie popadajcie w stan "wyuczonej bezradności"!!!
    >Wierzę, że będzie lepiej, wierzę również, że nie jest aż tak źle, jak można
    >wywnioskować czytając Wasze wypowiedzi.

    ja uważam że jest nawte jeszcze gorzej .... ile razy można robić z siebie
    "małpkę w klatce", ile razy można chodzić, pytać, odpowiadać i słyszeć
    najróżniejsze dziwne wymówki ze strony potencjalnego pracodawcy, że "... za
    wysokie kwalifikacje, ... brak doświadczenia, ...nie jest pani z tego
    miasta, ...brak znajomości, ... nie powaliła mnie pani na nogi, ...jest pani
    kobietą ..." mogłabym tak długo wypisywać... ale czy to ma sens?
    nie, to nie ma sensu, ostatnio nic nie ma sensu ... jak można nie poddać sie
    zniehcęceniu i bezsilności?? Jak można nie rezygnować? Czy naprawdę trzeba
    być super hiper niewiadomo kim???

    mam nadzieje, a jednak wciąż ją mam :))) i wierzę w to, że w końcu kiedyś
    uda sie znaleźć pracę, ze nie będę wieczną bezrobotną .....

    Pozdrawiam
    Dana