PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo to są znajomości? › Re: Co to są znajomości?
    From: Marcin Papka <p...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Co to są znajomości?
    Date: Wed, 04 Dec 2002 11:49:04 +0100

    flyer wrote:

    > Pozwolisz, ze odplace Ci pieknym za nadobne - nie znajac danych podales
    > jakies wyjasnienie i teraz sciemniasz. Jezeli nie umiesz porownac
    > prostych liczb ok. 95% do ok. 4% i uwazasz, ze wiekszosc ze 100% to 4%,
    > to wybacz - To ty chyba nie jestes zbyt lotny, albo w swojej niewiedzy
    > blefujesz i nie umiesz do tego sie przyznac.

    W zasadzie tylko lurkuję, ale... chyba się wtrącę.
    Chyba nie zrozumiałeś tego co Pawel Pollak pisze. Napiszę DUŻYMI
    LITERAMI :))) Chodzi mu o to, że w krajach gdzie jest miarę blisko do
    kapitalizmu istatnieje klasa średnia, a u nas jeszcze jej długo nie
    będzie przez mentalność ludzi, których bardzo interesuje żeby inni nie
    mogli dużo zarabiać. Oczywiście w krajach gdzie socjalizm króluje,
    przykładem niech będzie UE też istnieje klasa średnia tylko że powstała
    w czasie gdy socjalu było mniej.

    Wszyscy, którzy opowiadają się za tym żeby jednym zabierać pieniądze
    w postaci podatków, żeby dofinansowywać innych nie zauważają tego, że
    po przekroczeniu pewnego pułapu jest to skrajnie demotywujące dla
    najbardziej mobilnej części społeczeństwa. Jeśli komuś nie opłaci się
    prowadzić firmy, bo biurokratyczne przeszkody i podatki nie pozwalają
    mu robić tego SPRAWNIE i z DUŻYM ZYSKIEM to może wybrać inne sposoby
    na życie, niekoniecznie w Polsce.

    --
    papkers

    Nie da się uciec przed swoim przeznaczeniem,
    szczególnie jeśli się nie ucieka.