PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo to są znajomości? › Re: Co to są znajomości?
    From: "Krzysztofsf" <K...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Co to są znajomości?
    Date: Tue, 3 Dec 2002 15:24:28 +0100
    <art205$7ki$1@news.onet.pl> <arv62f$egi$1@cs.magma-net.pl>
    <as0ce8$t6h$1@news.onet.pl> <as0o09$feq$1@cs.magma-net.pl>
    <3...@p...gazeta.pl> <3...@p...gazeta.pl>
    <as64ih$kan$2@cs.magma-net.pl> <as8ob1$ao6$1@news.onet.pl>
    <as8v06$est$1@news.tpi.pl> <asabkf$t0t$1@news.onet.pl>
    <asac83$g8d$1@news.gazeta.pl> <asb7vo$hm$1@news.onet.pl>
    <asb9mj$mt0$1@news.gazeta.pl> <asbm5j$t5a$1@news.onet.pl>
    <asde8l$kkp$1@news.tpi.pl> <asg4eu$h2n$1@news.onet.pl>
    <ashtk1$ll2$1@news2.tpi.pl>

> [...]
    > pięniądze, ile ich daję i czy wogóle daję, to wtedy mniej ich
    "przecieknie"
    > poprzez nieefektywne ich wydawanie.
    > Natomiast jeżeli nikt nie ma wpływu na to gdzie idą jego pieniądze, to
    duża
    > większa częśc z nich ucieknie w błoto.
    > I nie mówię tutaj nawet o korupcji, ale o zwykłej niegospodarności - która
    > jest wyjątkowo duża w przypadku publicznych pieniędzy.
    > I nie mów mi, że są tutaj takie mechanizmy jak NIK i inne instutucje
    > kontrolujące. Bo nigdy, ale to nigdy publiczne pieniądze nie będą tak

    Podaje klasyfikacje (nie mojego autorstwa) sposobow wydawania pieniedzy.
    Kazdy sposob w domysle pozostawia ocene mozliwej trafnosci dokonywanych
    wydatkow oraz "gospodarnosci" tychze.

    1.Wydajemy wlasne pieniadze na wlasne potrzeby
    2.Wydajemy wlasne pieniadze na potrzeby kogos innego.
    3.Wydajemy cudze pieniadze na wlasne potrzeby.
    4.Wydajemy cudze pieniadze na cudze potrzeby.

    Prosze o przemyslenie mozliwej sensownosci tych wydatkow, zwlaszcza jesli
    chodzi o gospodarowanie wplywami z podatkow.

    > Rafał

    Pozdrawiam
    Krzysztof