PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo to są znajomości? › Re: Co to są znajomości?
    From: "Rafal" <?@?.?>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Co to są znajomości?
    Date: Mon, 2 Dec 2002 09:30:49 +0100

    Użytkownik Artur Lato <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:as8p1l$cdk$...@n...onet.pl...

    > Jeśli już chcesz używać takich mocnych słów jak na końcu
    > Twego postu, to czytaj nie "z przyczajki", tylko dokładnie.
    > Nie wyłapuj pojedyńczych zwrotów reagując na nie
    > utartymi sloganami, tylko myśl.

    Z przyczjaki, to nie znaczy wyrywkowo, tylko "po cichu".
    A po cichu dlatego, że takie dyskusje toczyłem nie raz i już po prostu
    nauczony doświadczeniem mogę praktycznie z góry przewidzieć jakie argumenty
    użyje każda ze stron. I mimo, że lubię dyskutować, to od pewnego czasu jest
    to już dla mnie nudne.

    Zareagowałem teraz tylko dlatego, że pierwszy raz mi ktoś powiedział, że ten
    argument, to jest to o co chodzi!
    Bo oczywistąprawdą, jest to, że ludziom nie chce się pracować, kiedy wiedzą,
    że nie pracują na siebie, kiedy muszą ileś tak oddawać podatku i wogóle
    wtedy kiedy są krępowani.
    I tak właśnie jest w socjalizmie.
    Ale nikt nigdy nie przyznawał otwarcie, że w socjalizmie o to chodzi, żeby
    ludziom nie chciało się pracować! (tak mówili tylko przeciwnicy).
    Ale pierwszy raz takie coś słyszę z ust zwolennika socjalizmu. (może nie
    bezpośrednio, ale to wynikało z Twojego twierzdenia, ze należy wprowadzić po
    to aby ograniczyć chęć do pracy).
    I to jest dla mnie szok.
    I jeżeli do tej pory byłem zdecydowanym przeciwnikiem socjalizmu, ale
    rozumiałem ludzi, którzy wierzyli w jego dobre strony, to teraz nie wiem czy
    mieć szacunek dla tych, którzy twierdzą, że pracować się nie opłaca bo i tak
    utrzymanie im się należy.
    Tylko nie wiem kto to utzrymanie im da...

    Pamiętajcie, że ci wredni kapitaliści doputy dadzą wam utrzymanie, dopóki
    nie zarżniecie ich podatkami.
    Podobnie jak z haraczami którewymusza mafia. Nawet oni zdają sobie sprawę,
    że nie można przeginać, bo ne będzie od kogo ściągać haraczu.

    Rafał