PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo to są znajomości? › Re: Co to są znajomości?
    From: "Kuba93" <N...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Co to są znajomości?
    Date: Thu, 21 Nov 2002 08:41:46 +0100

    Dyskusja troche emocjonalna sie zrobila.

    Zgadzam sie glowna teza Pawla, ze tzw znajomosci mozna sobie wyrobic i
    trzeba to robic, bo sukces = to co potrafisz*to kogo znasz. I tez uwazam, ze
    jesli nie przybiera to karykaturalnej formy (rodzina, partia) to pozytywne
    jest zatrudnianie z rekomendacji, ktorej udziela odpowiedzialna osoba. W
    niektorych poradnikach dla pracodawcow czytalem nawet takie porady aby
    szukajac np dobrych sprzedawcow poprosic swoich obecnych najlepszych
    pracownikow o rekomendacje. Najlepsi przyciagaja najlepszych.

    Przyklad ze sprzataczka bardzo dobry i zyciowy. Ja mialem z kolei inna
    sytuacje zakladajac stowarzyszenie non profit. Przyszlo kilku bezrobotnych
    mlodych ludzi, ktorzy od samego poczatku ujawniali roszczeniowa postawe. Co
    ja z tego bede mial i czy zalatwicie mi prace? Staralem sie im wytlumaczyc,
    ze wlasnie organizujac ciekawe wydarzenie, sprawdzajac sie, moga zostac
    zauwazeni przez potencjalnych pracodawcow, czy poszerzyc krag "znajomosci"
    Trafilo tylko do jednej osoby (z bezrobotnych). Sprawdzila sie. Po 4
    miesiacach szukalem pracownika dla znajomego i jak myslicie kto u niego
    dzisiaj pracuje?

    Co do komentarza poprzednika to rowniez Ciebie rozumiem. Stan w ktorym dlugo
    sie szuka pracy jest bardzo trudnym okresem i pewnie Pawel przesadzil ze
    slownictwem.

    Polecam wszystkim ciekawa lekture. Spencer Johnson "Kto zabral moj ser" -
    Rewelacja (okolo godziny czytania)

    POzdrawiam, zyczac szukajacym znalexienia

    quba
    www.vidi.biz.pl