PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo sądzicie o wykształceniu? :) › Re: Co sądzicie o wykształceniu? :)
    From: "Arrival" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Co sądzicie o wykształceniu? :)
    Date: Thu, 8 May 2003 22:21:50 +0200

    > Jak widać we wszystkich tych postach przejawia się polska mentalność,
    > przywiązanie do papieru oraz dyskryminacja ludzi nie mających wyższego
    > wykształcenia.
    > Czy ktoś kto kończy studia musi faktycznie być tak dobry, że wszedzie go
    > zatrudnią ?
    > To, że nie liczy się teraz człowiek a tylko papier to jest tragiczne.
    > Znam wielu ludzi po studiach, którzy mówiąc delikatnie inteligencją nie
    > grzeszą, powiem więcej
    > sa wg mnie totalnymi chamami i prostakami.
    > Sam nie mam studiów ale nie wydaje mi się żebym od razu miał byc
> [...]

    Dokładnie :)... Ale niestety tak własnie jest... Moim problemem jest glownie
    LO... Bo na studia chce isc dla samego faktu :). Słyszalem, ze to sa
    najlepsze lata zycia i nie warto ich tracic :)... A w LO mam delikatnie
    mowiac prze... i nie chodzi mi tu o sama nauke, ale tez dojazdy... Musze
    wstac przed 6 rano a ze szkoly wracam ok. 18 wiec nie wiem jak mam pogodzic
    i nauke i prace... Najprawdopodobniej przeniose sie do gorszego LO
    mieszczacego sie w moim miasteczku... Mam nadzieje, ze przy zdawaniu na
    studia nikt mnie z tego powodu nie potraktuje jako gorszego :)

    --
    With Gr33ts: Arrival