PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo sądzicie o wykształceniu? :) › Re: Co sądzicie o wykształceniu? :)
    From: "Arrival" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Co sądzicie o wykształceniu? :)
    Date: Thu, 8 May 2003 13:35:58 +0200

    > Jeśli chcesz prowadzić własną działalność gospodarczą to nikt Cię nie
    będzie
    > pytał o wykształcenie, ale jeśli chcesz pracować jako pracownik to musisz
    > brać pod uwagę, że nikt niegdy nie zagwarantuje ci pracy dożywotnio....
    > może się zdarzyć za 6 lat że firma straci płynność i splajtuje i co
    wtedy -
    > zostajesz bez wykształcenia w wieku raczej nie sprzyjającym nauce....
    >
    > Odpuść sobie naukę do pioziomu dostatecznego, zaliczaj wszystko, żebyś
    > skończył studia w terminie i obok wykonuj pracę zdobywając doświadczenie
> [...]

    Masz racje... Ja potrafie się zorganizować tylko troche dobija mnie sam
    fakt, ze idac do liceum trace kilka lat z zycia i nic z tego nie mam... Bo
    nikt mi nie wmowi, ze w LO naucze sie czegokolwiek co przyda mi sie na
    studiach.
    A jesli chodzi o odpuszczenie sobie nauki to raz za bardzo odpuscilem i mi
    qrwa na czysciutkie konto wpadla jedyna... :(... Trzeba to robic z umiarem
    :)

    --
    With Gr33ts: Arrival