PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo powiedzic na rozmowie kwalifikacyjnej? › Re: Co powiedzic na rozmowie kwalifikacyjnej?
    From: "bandziorno" <b...@p...fm>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Co powiedzic na rozmowie kwalifikacyjnej?
    Date: Tue, 2 Sep 2003 23:44:38 +0200

    > Witam
    > Mam taki problem. Z poprzedniej firmy zwolnilem sie sam, bo nastapil
    > konflikt z nierealnymi wymaganiami pracodawcy co do mojej osoby i zakresu
    > prac. Po prost nie wytrzymalem z idiota i walnelem wypowiedzenie. Na

    Powiedz, ze nastapil konflikt z nierealnymi wymaganiami pracodawcy.
    jak jestes wobec siebie w porzadku - to bron takiej postawy.
    tylko musisz miec dobre argumenty ze tak bylo w istocie.

    Don Corleone zawsze mawial w takich sytuacjach
    "To nic osobistego - to tylko czysty biznes" i postaraj sie to w takim
    swietle to przedstawic.
    bez osobistych emocji w kazdym razie
    /pozdr/