PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo powiedzic na rozmowie kwalifikacyjnej? › Re: Co powiedzic na rozmowie kwalifikacyjnej?
  • Data: 2003-09-04 09:21:02
    Temat: Re: Co powiedzic na rozmowie kwalifikacyjnej?
    Od: Michal Mokosa <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2/9/03 11:38 PM, in article bj32k1$1fo$...@t...icpnet.pl, "przemo77"

    >Dotychczas zawsze mowilem ze zwolnilem sie z waznych powodow
    > rodzinnych - ale to chyba niezbyt skutkuje bo szukam pracy od marca i nie
    > konczy sie na niczym procz rozmow kwalifikacyjnych, a kwalifikacje w swojej
    > branzy mam dosc wysokie no i doswiadczenie na kierowniczym stanowisku tez
    > mam

    Jak juz ze dwie osoby zauwazyly - nie przyszlo Ci do glowy, ze nowy
    pracodawca sprawdza Twoje informacje? Mozna sobie odpuscic referencje jak
    sie szuka kierowcy, ale nie kogos na stanowisko kierownicze. A jak nowy szef
    slyszy przez sluchawke od bylego szefa, ze nie wszystko w Twoich
    'zeznaniach' sie zgadza, to zanim odlozy sluchawke, druga reka juz wrzuca
    Twoje papiery w niszczarke.

    Dla mnie nie ma watpliwosci - najgorsza prawda jest lepsza od najlepszego
    klamstwa.

    pzdr
    m.