PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo powiedzic na rozmowie kwalifikacyjnej? › Re: Co powiedzic na rozmowie kwalifikacyjnej?
  • Data: 2003-09-03 13:47:13
    Temat: Re: Co powiedzic na rozmowie kwalifikacyjnej?
    Od: Dawid <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ja na pewno nie mowilbym ogolnikow (jak np. "powody rodzinne") chyba ze w
    zanadrzu mialbym wyjasnienie, jestem pewien ze po podaniu ogolnikowego
    powodu w wiekszosci przypadkow padnie pytanie o szczegoly a wtedy mozna
    juz ugrzeznac na dobre.
    W ogole bedac potencjalnym pracodawca nie uwierzylbym w jakiekolwiek
    "powody rodzinne".
    A jesli starasz sie o prace inna niz dotychczasowa to zawsze mozna
    powiedziec ze np. przestala cie ona juz pasjonowac i chcesz czegos
    nowego, nie trzeba dodawac ze juz od prawie 2 lat marzysz o pracy wlasnie
    takiej jaka Ci praoponuja... :)
    Pozdrawiam.
    Dawid.