PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo powiedzic na rozmowie kwalifikacyjnej? › Re: Co powiedzic na rozmowie kwalifikacyjnej?
  • Data: 2003-09-02 22:15:00
    Temat: Re: Co powiedzic na rozmowie kwalifikacyjnej?
    Od: "bandziorno" <b...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > tak zrobie, ale licze na to ze co nieco mo ktos tu pomorze wymyslec jakis
    > wiarygodny powod. Wiesz - jesli nie chcesz to nie pomagaj, ja tylko
    > grzecznie prosze o pomoc.

    -oj.. chyba faktycznie jestes konfiktowy. gdy zaatakowalem
    cie troche ostrzej starasz sie cos miedzy wierszami przepchnac
    - ja tez jestem konfliktowy ale sie przyzwyczailem do tego

    spoko,
    podpowiadm ci rozne wersje wydarzen
    napisalem jak uwazam i tyle, ty osbtajesz przy swoim
    - twoj biznes nie moj.
    Mysle ze przesadnie sie boisz etykiety "konfliktowy"
    jak jestes i tak to wyjdzie jak nie powinienes sobie dac rade mowiac
    szczerze

    moim zdaniem
    klamac mozna tylko w tedy kiedy mowienie prawdy zostalo by odebrane jako
    klamstwo -
    wszelkie inne powody sa skazane na porazke.

    no nic.
    poczekajmy co inni powiedza w tej kwesti
    - ja tam amator jestem

    trzymaj sie !