PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo po powrocie z UK › Re: Co po powrocie z UK
    From: "wc net aktywator" <s...@s...smierdzi>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Co po powrocie z UK
    Date: Sun, 12 Aug 2007 15:51:58 +0200

    Użytkownik "Bremse" <bremse{usun.to}@wp.pl> napisał w wiadomości
    news:7mrtb3hfcc91ccg1fvn5spl0grio4irng1@4ax.com...

    > Wystarczy żeby dostać się na staż, w czasie którego człowiek zostanie
    > przeszkolony w zakresie podstawowej obsługi baz danych, pozna podstawy
    > prawne działania funduszy i zdobędzie trochę wiedzy z zarządzania
    > projektami. Wydaje mi się że po kilku miesiącach praktyki będzie miał
    > większe umiejętności niż po studiach podyplomowych. Uważam też, że
    > pracując w takim funduszu będzie miał większe możliwości zostania
    > specem od baz danych niż na studiach podyplomowych.

    a ja dalej uwazam ze facet robil fizycznie, lub w innej gownianej pracy
    w UK i pyta na jakie isc studia, zeby dostac robote niefizyczne w
    Polsce, a wy pieprzycie od rzeczy
    sam znam magistra inzyniera co po polibudzie sprząta na wyspach i tak
    juz od roku, niby kasa jest, ale na jego miejscu czulbym sie jak debil