PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo po powrocie z UK › Re: Co po powrocie z UK
  • Data: 2007-08-12 14:57:36
    Temat: Re: Co po powrocie z UK
    Od: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 12 Aug 2007 15:51:58 +0200, "wc net aktywator" wrote:

    >a ja dalej uwazam ze facet robil fizycznie, lub w innej gownianej pracy
    >w UK i pyta na jakie isc studia, zeby dostac robote niefizyczne w
    >Polsce,

    A co to ma do rzeczy, że robił fizycznie? To jakaś ujma jest? Albo
    obowiązek pracowania fizycznie do końca życia, czy co?

    >a wy pieprzycie od rzeczy
    >sam znam magistra inzyniera co po polibudzie sprząta na wyspach

    Super.

    >i tak
    >juz od roku, niby kasa jest, ale na jego miejscu czulbym sie jak debil

    Widocznie jemu z tym dobrze. Jego życie i jego sprawa. Tutaj natomiast
    człowiek zapytał się co grupowicze myślą o jego pomyśle podjęcia
    studiów podyplomowych w Polsce celem stania się atrakcyjnym na rynku
    pracy. Na swoje pytanie otrzymał trzy konkretne odpowiedzi: wstąpić do
    jakiejś partii, podjąć studia zgodne z tym co robił przez 2,5 roku w
    UK i poszukać stażu/pracy w instytucji finansowej na Wyspach -
    przydatność porad oceni sobie sam.

    --
    pozdrawiam
    Bremse