PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo po powrocie z UK › Re: Co po powrocie z UK
  • Data: 2007-08-14 06:39:08
    Temat: Re: Co po powrocie z UK
    Od: Immona <c...@n...gmailu> szukaj wiadomości tego autora

    Bremse wrote:

    > A co to ma do rzeczy, że robił fizycznie? To jakaś ujma jest? Albo
    > obowiązek pracowania fizycznie do końca życia, czy co?

    Nie. Ale jesli ktos nie planuje pracowac w ten sposob cale zycie, a
    podejmuje taka prace nie majac sprecyzowanych dalszych planow, to jest
    to dosc glupie. Jesli sie pakujesz w cos, co z zalozenia ma byc
    tymczasowe, to musisz wiedziec, czemu to sluzy - odlozeniu kasy na
    konkretny cel, opanowaniu przy okazji jezyka, daniu utrzymania na czas
    intensywnego poszukiwania czegos bardziej odpowiadajacego kwalifikacjom
    lub uczenia sie, napisaniu fajnego reportazu uczestniczacego itp.

    Jesli gosc spedzil w jakiejs niewykwalifikowanej pracy znaczacy czas, a
    teraz pyta sie, co by tu robic dalej, bo nie ma sprecyzowanego pomyslu,
    to tak, taka postawe oceniam negatywnie.

    I.
    --
    http://nz.pasnik.pl - Nowa Zelandia
    http://blog.pasnik.pl