PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo po powrocie z UK › Re: Co po powrocie z UK
    From: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Co po powrocie z UK
    Date: Sun, 12 Aug 2007 12:46:10 +0100

    On Sat, 11 Aug 2007 11:34:29 +0200, "Piotr" wrote:

    >Nie no trzymajcie mnie. Wystarczy jakiś tam sql, trochę kluczy obcych,
    >funkcje min, max i wsio :). Tego to możesz w szkole uczyć ale nie myśl
    >że będziesz specjalistą od baz danych - np oracla.

    Wystarczy żeby dostać się na staż, w czasie którego człowiek zostanie
    przeszkolony w zakresie podstawowej obsługi baz danych, pozna podstawy
    prawne działania funduszy i zdobędzie trochę wiedzy z zarządzania
    projektami. Wydaje mi się że po kilku miesiącach praktyki będzie miał
    większe umiejętności niż po studiach podyplomowych. Uważam też, że
    pracując w takim funduszu będzie miał większe możliwości zostania
    specem od baz danych niż na studiach podyplomowych.

    --
    pozdrawiam
    Bremse