PracaGrupypl.praca.dyskusje › Co dalej w polsce?

  • 1. Data: 2003-06-06 17:47:54
    Temat: Co dalej w polsce?
    Od: "Spiderman" <s...@p...onet.pl>

    Czy kto ma jakies wizje co do przyszlosci w polsce, nie wiem czy juz mam z
    tad uciekac czy jeszcze poczekac troche.

  • 2. Data: 2003-06-06 20:37:01
    Temat: Re: Co dalej w polsce?
    Od: "Banita" <z...@m...com.pl>

    Użytkownik "Spiderman" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Czy kto ma jakies wizje co do przyszlosci w polsce, nie wiem czy juz mam z
    > tad uciekac czy jeszcze poczekac troche.
    ^
    ^^^

    Uciekaj, uciekaj, ale najpierw podszkol się w języku ojczystym. Później
    możesz zdobywać Świat.

  • 3. Data: 2003-06-06 23:56:06
    Od: "Spiderman" <s...@p...onet.pl>

    > Uciekaj, uciekaj, ale najpierw podszkol się w języku ojczystym. Później
    > możesz zdobywać Świat.

    Nie sadze zeby byl mi potrzebny polski :)

  • 4. Data: 2003-06-07 21:59:56
    Od: w...@g...pl (WOJSAL)

    Szanowny(a) Spiderman napisal(a) Fri, 6 Jun 2003 19:47:54 +0200:
    >Czy kto ma jakies wizje co do przyszlosci w polsce, nie wiem czy juz mam z
    >tad uciekac czy jeszcze poczekac troche.

    W najblizszym czasie czeka nas bryndza.
    Po ekipie z post-PZPR przyjdzie albo post-Solidarnosc
    (PO i/lub PiS) lub "sama obrona".
    Oczywiscie bedzie kontynuacja oblednej polityki gospodarczej
    polegajacej na zwiekszaniu obciazen podtkowych.

    Wejscie do UE zaowocuje zwiekszona korupcja (walka o dotacje)
    oraz pojawieniem sie typowych problemow w gospodarkach
    planowych (patrz problemy PRL).
    Generalnie nie wyglada to wesolo, ale to nie moja wina
    ze lud wybiera na przemian post-PZPR lub post-Solidarnosc.

    WOJSAL (Wojciech Sałata)

  • 5. Data: 2003-06-08 16:53:11
    Od: "PiotrG" <p...@s...com.pl>

    > Czy kto ma jakies wizje co do przyszlosci w polsce, nie wiem czy juz mam z
    > tad uciekac czy jeszcze poczekac troche.
    Powodzenia, Spider. Chyba tutaj z Ciebie pozytki nikt nie bedzie mial ;-)

    PiotrG