PracaGrupypl.praca.dyskusje › Lingubot = koniec call center???

  • 1. Data: 2003-06-06 16:25:09
    Temat: Lingubot = koniec call center???
    Od: "Jamal" <j...@e...univ.gda.pl>

    "Lingubot to najlepszy przyjaciel klienta. Lingubot dla odwiedzającego
    serwis internetowy to wirtualny konsultant, który odpowiada na zadawane mu
    pytania w mowie potocznej
    Lingubot ma też walory rozrywkowe, można z nim poplotkować, porozmawiać o
    pogodzie, samochodach, literaturze, sprawach damsko-męskich ;-), wszystko
    zależy od inwencji pracodawcy Lingubota."

    http://www.lingubot.pl

    Zastanawia mnie to czy rzeczywiście takie zastosowania w kontaktach z
    klientem rzeczywiście wyprą konsultantów z call center. Co o tym myślicie?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-06-06 16:28:42
    Temat: Re: Lingubot = koniec call center???
    Od: "Jamal" <j...@e...univ.gda.pl>

    Użytkownik "Jamal" <j...@e...univ.gda.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Zastanawia mnie to czy rzeczywiście takie zastosowania w kontaktach z
    > klientem rzeczywiście wyprą konsultantów z call center. Co o tym myślicie?

    Przepraszam, za te niefortunne użycie dwa razy słowa rzeczywiście ;D

  • 3. Data: 2003-06-06 16:38:55
    Od: Sławomir Pucia <s...@p...net.NOSPAM>

    Jamal wrote:
    > Zastanawia mnie to czy rzeczywiście takie zastosowania w kontaktach z
    > klientem rzeczywiście wyprą konsultantów z call center. Co o tym
    > myślicie?

    Dwa dni pracy w BOKu i będziesz się tylko uśmiechał na myśl o takim pomyśle.

    --
    slawek-
    http://pucia.com

  • 4. Data: 2003-06-06 17:13:28
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "Jamal" <j...@e...univ.gda.pl> wrote in

    > "Lingubot to najlepszy przyjaciel klienta.

    ...poki nic nie mowi :-)

    Pozdrawiam,
    Wojtek

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.

  • 5. Data: 2003-06-09 17:27:48
    Od: b...@o...pl

    > Zastanawia mnie to czy rzeczywiście takie zastosowania w kontaktach z
    > klientem rzeczywiście wyprą konsultantów z call center. Co o tym myślicie?

    Jeszcze długo nie...

    Właściwie ten post mógłby się pojawić na grupie pl.sci.ai

    W sieci jest ciekawy artykuł Bila Joy'a o sztucznej inteligencji:
    http://www.magazynsztuki.home.pl/n_technologia/Joy.h
    tm

    Pozdrawiam,

    Rafael