PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wypowiedzenie -

  • 1. Data: 2003-06-06 13:57:41
    Temat: Wypowiedzenie -
    Od: "Lelepeta" <l...@p...onet.pl>

    w czercwu mam zamiar zlozyc wypowiedzenie, robie to po raz pierwszy dlatego
    prosze o rady:

    W nowej firmie chca mnie od 1.07,
    w aktualnej firmie jezeli zloze wypowedzenie w czerwcu moj okres
    wypowiedzenia potrwa do konca lipca.
    Rozumiem, ze jedynym sposobem jest zaproponowanie pracodawcy porozumienia w
    ktorym zrzekne sie praw do wynagrodzenia za lipiec a pracodawca da mi
    mozliwosc wczesniejszego odejscia.

    Co z zaleglym urlopem? Czy bede mogl wykorzystac w nowej firmie czy sie go
    zrzekam?

    Dzieki i pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-06-06 14:20:18
    Temat: Re: Wypowiedzenie -
    Od: "Kasia Mikołajczyk" <k...@U...ceti.pl>

    Użytkownik "Lelepeta" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Rozumiem, ze jedynym sposobem jest zaproponowanie pracodawcy porozumienia
    > ktorym zrzekne sie praw do wynagrodzenia za lipiec a pracodawca da mi

    To raczej nie tak, że się _zrzekasz_ praw do wynagrodzenia za lipiec.
    Proponujesz rozwiązanie umowy za porozumieniem stron. Jeżeli przestajesz
    pracować z końcem czerwca, to bierzesz wynagrodzenie tylko za ten miesiąc i
    już.

    > Co z zaleglym urlopem? Czy bede mogl wykorzystac w nowej firmie czy sie go
    > zrzekam?

    W proporcjonalnym wymiarze powinieneś wykorzystać u dotychczasowego, a jeśli
    nie wykorzystasz to powienieneś otrzymać ekwiwalent. Resztę u nowego
    pracodawcy. Zakładam może niesłusznie, że nie jest to Twoja pierwsza praca,
    a raczej pierwszy rok pracy, bo wtedy jest inaczej.

    Pozdrawiam
    Kasia

  • 3. Data: 2003-06-08 07:11:59
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Fri, 6 Jun 2003 15:57:41 +0200, "Lelepeta"
    <l...@p...onet.pl> zakodował:

    >W nowej firmie chca mnie od 1.07,

    >Co z zaleglym urlopem? Czy bede mogl wykorzystac w nowej firmie czy sie go
    >zrzekam?

    Proporcjonalnie - jakbyś pracował do końca lipca to u obecnego należy
    Ci się 7/12 u nowego 5/12 - ale pod warunkiem, że najpóźniej w zeszłym
    roku nabyłeś prawo do pierwszego urlopu.

    Poczytaj archiwum - poruszane przez Ciebie tematy pojawiają się dosyć
    często.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775