PracaGrupypl.praca.dyskusje › Co Wy na to?

  • 1. Data: 2002-11-11 22:19:51
    Temat: Co Wy na to?
    Od: p...@p...onet.pl

    Szukam pracy, i dostałem propozycje pracy od pewnej firmy, której nie ma w
    Panoramie Firm ani w sieci. Firma ta pisze w liście kierowanym imiennie do mnie
    o warunkach pracy, czym się zajmuje (sprzedaż prod. IT, sprzętu biurowego,
    samochodów, przy wykorzystaniu leasingu i różnych form kredytowania)i dołącza
    kwestionariusz osobowy i test. Odpowiedź na ten list ma być jak najszybsza,
    wszystko ok gdyby nie to, że mam im przesłać następujące kserokopie dok. i
    informacje:
    numery dokumentów: dowód osobisty, prawo jazdy, dyplomu,
    posiadany samochód, inny majątek,
    kserokopie ww. dokumentów i mało tego wzór notarialny podpisu!

    Nie wiem po co Im to, jak ma to doprowadzić do rozmowy kwalifikacyjnej
    ustalonej jeszcze w listopadzie?
    Skoro jeszcze nie chodzi o przyjęcie to po co im te wszystkie informacje?

    Mam pytanie: Czy ktoś się z czymś takim spotkał i jak myślicie czy takie pisma
    są zgodne z prawem? (Oczywiście jest oświadczenie o przetważaniu danych!)
    Pozdrawiam Petelik!

  • 2. Data: 2002-11-11 22:55:16
    Temat: Re: Co Wy na to?
    Od: "SIARA" <s...@i...pl>

    Moim zdaniem jest to niezly przekret
    duzo obiecuja... a tak na prawde to chodzi tylko o wyciagniecie jak
    najwiecej danych od naiwniakow
    ja bym zignorowal ten list

  • 3. Data: 2002-11-11 23:35:31
    Od: "TS" <f...@o...pl>

    > numery dokumentów: dowód osobisty, prawo jazdy, dyplomu,
    > posiadany samochód, inny majątek,
    > kserokopie ww. dokumentów i mało tego wzór notarialny podpisu!

    Wygląda podejrzanie. Może warto byłoby zainteresować tym prokuraturę.

    --
    ______________________
    Pozdrawiam

    PS.
    Jeśli mimo wszystko się zdecydujesz, to daj znać co z tego wyszło

  • 4. Data: 2002-11-12 09:52:49
    Od: "Lia" <L...@p...onet.pl>

    "Użytkownik" wrote:

    > Mam pytanie: Czy ktoś się z czymś takim spotkał i jak myślicie czy
    > takie pisma są zgodne z prawem? (Oczywiście jest oświadczenie o
    > przetważaniu danych!) Pozdrawiam Petelik!

    IMO jesli im to przeslesz to za niedługo si edowiesz ze jestes komus winein
    kupe forsy, zrobiono przy pomocy Twoich papierów niezły przekret itp.
    Ja bym udała sie z tym do prokuratury,

    --
    Lia GG 1516512 ICQ 166035154
    howuser&userid=3338656

  • 5. Data: 2002-11-12 10:26:50
    Od: No Name <v...@w...pl>

    (000( Odpowiedź na ten list ma być jak najszybsza,
> [...]
    > ustalonej jeszcze w listopadzie?
    > Skoro jeszcze nie chodzi o przyjęcie to po co im te wszystkie informacje?

    Szybkość jest dobra przy łapaniu pcheł, a nie j.w.
    Nie zdziw się, jak zrobisz o co "proszą", że za jakiś czas okaże się, że
    podżyrowałeś lub wziąłeś kredyt, a umowa była tak sformułowana, że
    rozmowa o szczegółach prowadzona będzie w prokuraturze.

    Możesz im opdisać, że cały Twoj majątek, to używane radio tranzystorowe,
    a podpisujesz się Zdzicho Gumbas. Dopisz, że nie jest prawdą, jakobyś
    się leczył w PZP. Kopia do prokuratury.

    Nie daj się nabierać, Dogbert

  • 6. Data: 2002-11-12 13:42:43
    Od: p...@p...onet.pl

    Wysłałem cd. do tej sprawy jest pod tytułem: Ciąg dalszy........

  • 7. Data: 2002-11-12 13:44:01
    Od: p...@p...onet.pl

    > --
    Zadzwoniłem do tej firmy, odebrała Pani.
    Po zapytaniu po co im te dane odpowiedziała, że jest im to potrzebne do
    rekrutacji, spytałem: Przecież ma dopiero się odbyć! na co Pani : To nie ja
    stawiam te warunki a kwestionariusze układają Prezesi.(nie jest jeden?)OK dałem
    sobie spokój. Po zapytaniu czym się firma zajmuje Pani powiedziała, że:
    Praktycznie wszystkim. Skoro tak to powinna być znana i na sieci powinno coś o
    niej być!
    Wiecie co, nie pakuje się w to gów... ,nie dość że nic nie mam to jak bym się
    na to zgodził, miałbym jeszcze komornika i jakąś Mafie na karku.
    Więc lepiej być sobie dalej szarym, cichym, chodzącym na rozmowy kw.
    BEZROBOTNYM!
    Pozdrawiam Petelik!

  • 8. Data: 2002-11-13 07:34:34
    Od: "SławekM" <m...@p...USUN.onet.pl>

    Wrzuć może na grupę namiary na tą firmę ku przestrodze dla innych.

    pzdr.
    SławekM