PracaGrupypl.praca.dyskusje › pozwolenie na pracę w Niemczech

  • 1. Data: 2002-11-11 14:13:58
    Temat: pozwolenie na pracę w Niemczech
    Od: z...@p...onet.pl

    Chciałbym uzyskać informacje na temat otrzymania pozwolenia na pracę w
    Niemczech lub innych krajach UE.Słyszałem,z takie pozwolenie można uzyskać w
    formie tzw.samozatrudnienia -dla podmiotów gospodarczych. Ja prowadzę
    działalność gospodarcżą-usługi budowlane -wykończeniowe (firma
    jednoosobowa).Gdzie i jakie należy złożyć wnioski, jaka jest procedura i czy
    ponosi się koszty tegoż pozwolenia.

  • 2. Data: 2002-11-12 10:37:13
    Temat: Re: pozwolenie na pracę w Niemczech
    Od: "Michal" <m...@p...onet.pl>

    Wydaje mi sie, ze koszty beda wysokie, bo nie obejdzie sie bez adwokata. Byl
    wprawdzie wyrok trybunalu w Strassburgu, mowiacy o tym, ze obywatele krajow
    stowarzyszonych maja prawo do samozatrudnienia na terenie Unii, ale z tego
    co wiem urzedy nie sa na to przygotowane. Poprawcie mnie jezeli sie myle...
    (a chcialbym ;-)

    pozdro
    michal