PracaGrupypl.praca.dyskusje › Bezdzie lepiej...

  • 1. Data: 2002-11-11 14:39:33
    Temat: Bezdzie lepiej...
    Od: j...@p...onet.pl

    Zeby w Polsce bylo lepiej musilby rzadzic ktos taki jak Hitler.Na dzien
    dzisiejszy moja propozycja brzmi:zaorac ten kraj!

  • 2. Data: 2002-11-11 15:10:17
    Temat: Re: Bezdzie lepiej...
    Od: "news" <a...@S...GDZIE.INDZIEJ.wp.pl>

    > Zeby w Polsce bylo lepiej musilby rzadzic ktos taki jak Hitler.Na dzien
    > dzisiejszy moja propozycja brzmi:zaorac ten kraj!

    hitlerek to nie jest dobry pomysl.
    pomysl o tym, ze jakbys tylko kweknol, ze cos ci sie nie podoba zarzneliby ci
    permanentnie. strach sie nawet bac.

    1. albo, w koncu zawor bezpieczenstwa wyleci z hukiem w powietrze i
    rewolta wywiezie ten rzad na taczkach,
    2. albo, bedziemy dalej pokornie (chyba bardziej prawdopodobne) znosli jak nami
    manipuluja z wiejskiej.

    szanowni grupowicze,
    dziwne to troche, ale juz sie czuje jak rebeliant,
    czy tez patryjota od (7 bolesci) - ale jednak.

    ta moja flustracja, zbierala sie, oj zbierala...
    musze tylko ja teraz odpowiednio ukierunkowac...
    ide znow poszukac roboty.

    popzdrawiam,
    aszek26

  • 3. Data: 2002-11-11 16:30:58
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    > 1. albo, w koncu zawor bezpieczenstwa wyleci z hukiem w powietrze i
    > rewolta wywiezie ten rzad na taczkach,

    moze cos górnicy zrobia z tym krajem, jeśli zamkną 40 000 ich miejsc pracy.
    Moim skromnym zdaniem powinno się zamelać, bo 3 mln bezrobotnych jeszcze
    długo nie uświadczy pracy ... a nowi do nich dołączają !

    > 2. albo, bedziemy dalej pokornie (chyba bardziej prawdopodobne) znosli jak
    nami
    > manipuluja z wiejskiej.

    pokora w tej sytuacji to najgorsze co może nas spotykać !

    > ta moja flustracja, zbierala sie, oj zbierala...
    > musze tylko ja teraz odpowiednio ukierunkowac...
    > ide znow poszukac roboty.

    nie tylko Twoja frustracja, Ci co pracuja so dobici a Ci bez pracy jeszce
    bardziej dobici i wkurw .....

    Pozdrawiam
    Wrangler

  • 4. Data: 2002-11-11 16:32:27
    Od: "t*o*m*a*i*" <t...@i...pl>

    > Zeby w Polsce bylo lepiej musilby rzadzic ktos taki jak Hitler.Na dzien
    > dzisiejszy moja propozycja brzmi:zaorac ten kraj!

    Ponoc mielismy odbic sie od dna.... - ale chyba nam sie do dno urwalo....

    --
    t*o*m*a*i*
    Jak chcesz mi cos wyslac na priv, usun 69 z adresu.

  • 5. Data: 2002-11-11 16:47:37
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    > Ponoc mielismy odbic sie od dna.... - ale chyba nam sie do dno
    urwalo....

    Nie myśmy dna jeszcze kolego nie sięgnęli, myślę że głębokość na jaką
    upadniemy będzie duuuużo większa !!!

    Pozdrawiam
    Wranlger

  • 6. Data: 2002-11-11 16:54:16
    Od: "t*o*m*a*i*" <t...@i...pl>

    Użytkownik "Wrangler" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Nie myśmy dna jeszcze kolego nie sięgnęli, myślę że głębokość na jaką
    > upadniemy będzie duuuużo większa !!!

    No mi sie wydaje, ze to dno to zesmy juz osiagneli, ale ono sie chyba urwalo
    i ciagle lecimy w dol....

    --
    t*o*m*a*i*
    ------

  • 7. Data: 2002-11-11 16:57:01
    Od: "t*o*m*a*i*" <t...@i...pl>

    > Użytkownik "Wrangler" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

    > No mi sie wydaje, ze to dno to zesmy juz osiagneli, ale ono sie chyba
    urwalo
    > i ciagle lecimy w dol....

    Zapomnialem tylko dodac, ze teraz to juz nie mam pomyslu. co do tego, gdzie
    my zmierzamy...

    --
    t*o*m*a*i*
    ------

  • 8. Data: 2002-11-11 18:15:18
    Od: "betka" <b...@w...pl>

    > nie tylko Twoja frustracja, Ci co pracuja so dobici a Ci bez pracy jeszce
    > bardziej dobici i wkurw .....

    ja np nie mam juz co robic z wolnym czasem;-( a kazda kolejna rozmowa
    przyprawia mnie o mdlosci
    za kazdym razem slysze to samo;-(

    pozdro
    betka

  • 9. Data: 2002-11-12 10:29:12
    Od: Bozo <b...@b...pl>

    betka wrote:
    > ja np nie mam juz co robic z wolnym czasem;-( a kazda kolejna rozmowa
    > przyprawia mnie o mdlosci
    > za kazdym razem slysze to samo;-(

    A co za każdym razem słyszysz?

  • 10. Data: 2002-11-12 12:30:03
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    > A co za każdym razem słyszysz?

    Bozo no co możemy slyszeć : "dziękujemy za zainteresowanie nasza ofertą ale
    w sytuacji obecnej nie możemy Panu/i zaoferować ...... itd.". a wiadomo że
    nie mieli sie do czego przyczepić.
    Bozo patrz. sprawa Micromana ;-)))

    Pozdrawiam
    Wrangler