PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile dni wolnych na poszukiwanie pracy ?

  • 1. Data: 2002-11-11 15:53:48
    Temat: Ile dni wolnych na poszukiwanie pracy ?
    Od: "Artur" <a...@x...wp.pl>

    Konczy mi sie umowa na okres probny (trzy miesiace), wiem ze nie zostanie
    podpisana ze mna nowa umowa i moja praca zakonczy sie na okresie probnym.
    Czy przysluguja mi jakies wolne dni na poszukiwanie pracy, jesli tak to ile.

    --
    Artur
    mailto:a...@x...wp.pl

  • 2. Data: 2002-11-11 18:45:53
    Temat: Re: Ile dni wolnych na poszukiwanie pracy ?
    Od: "betka" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Artur" <a...@x...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > podpisana ze mna nowa umowa i moja praca zakonczy sie na okresie probnym.
    > Czy przysluguja mi jakies wolne dni na poszukiwanie pracy, jesli tak to

    zgodnie z kodeksem prawnym przysluguja Ci 2 dni

    pozdro
    betka

  • 3. Data: 2002-11-11 19:38:30
    Temat: Odp: Ile dni wolnych na poszukiwanie pracy ?
    Od: "Beata" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik betka <b...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:aqou64$nl2$...@k...task.gda.pl...
    > Użytkownik "Artur" <a...@x...wp.pl> napisał w wiadomości
    > ile.
    >
    > zgodnie z kodeksem prawnym przysluguja Ci 2 dni

    Niestety nie. 2 dni na poszukiwanie pracy przysługują w razie wypowiedzenia
    umowy o pracę a w przedstawionej sytuacji taki przypadek nie zachodzi. A
    przy okazji to jest art. 37 kodeksu pracy. Pozdrawiam Beata

  • 4. Data: 2002-11-11 22:04:48
    Od: "leszczyna" <o...@o...pl>

    zgadza się, z tym, że nowe przepisy obowiązują od 29.11. (razie
    wypowiedzenia)

  • 5. Data: 2002-11-12 06:48:37
    Od: "Beata" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik leszczyna <o...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:aqp9i6$ase$...@n...tpi.pl...
    > zgadza się, z tym, że nowe przepisy obowiązują od 29.11. (razie
    > wypowiedzenia)

    Przepisy które będą obowiązywać od 29 listopada wprowadzają tylko taką
    zmianę że zwolnienie na poszukiwanie pracy będzie przysługuiwało w okresie
    wypowiedzenia dokonanego przez pracodawcę. Obecnie przysługują w okresie
    wypowiedzenia (tak więc zarówno dokonanego przez pracodawcę jak i
    pracownika). Dlatego też w innych poza wypowiedzeniem przypadkach zwolnienie
    na poszukiwanie pracy nie przysługuje. Pozdrawiam Beata