PracaGrupypl.praca.dyskusjeCiecie kosztow - strategia pracodawcy › Re: Ciecie kosztow - strategia pracodawcy
    From: "makes" <r...@b...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Ciecie kosztow - strategia pracodawcy
    Date: Sun, 12 Jan 2003 16:34:44 +0100

    Witam
    Z życia wzięte -
    moja premia uzależniona od obrotów została obcięta o 50% Dlaczego?
    ponieważ przyjęto nowego pracownika a to powinno generować większy zysk.

    Co wygenerowało?
    Ano to, że zawsze posiadałem inwencję własną - 9 razy zrobiłem dobrze 1 źle
    i było wporzo. Czyli sam sobie szukałem roboty i klientów co przynosiło
    zysk.

    A teraz?
    Czekam aż mi ktoś powie co mam robić i czekam na WIĘKSZY ZYSK!
    Prawdopodobnie mając poprzednio wielki entuzjam do pracy jak również chęć do
    niej robiłem coś źle - no bo za co obcięli mi 50%???

    Co myślę
    Że goście (mam 3 szefów i jest 4 pracowników - branża komputerowa) wymyślili
    sobie że będą płacić te same pieniądze jak do tej pory 4 pracownikom a nie
    3em

    Powodzenia!
    Wredny pracownik z 8 letnim stażem w tejże firmie

    pozdrawiam
    makes