PracaGrupypl.praca.dyskusjeChwila refleksji nt pracownikow.. › Re: Chwila refleksji nt pracownikow..
  • Data: 2004-10-01 13:54:35
    Temat: Re: Chwila refleksji nt pracownikow..
    Od: "Coinneach Odhar" <C...@m...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gdzieś z głębi "AKS" <o...@b...zag.pl> wypłynęło z pasją:

    > Wytlumaczcie mi tylko jedna rzecz - po jakiego grzyba ktos wysyla
    > papiery, w rozmowie telefonicznej potwierdza dalsze zainteresowanie
    > stanowiskiem i spotkaniem, a potem nie potrafi nawet odwolac spotkania
    ???

    Już tłumaczę: pacjenci rozesłali ze 100 CV, w międzyczasie dogadali się z
    kimś innym i położyli lachę na Twojej ofercie :). Po co mieli ryzykować,
    że u Ciebie im się uda? Na przyszłość zadaj wcześniej pytanie: "Czy ubiega
    się Pan/Pani o pracę tylko u nas?" - chwila zakłopotanego milczenia i...
    już wiesz, czy warto umawiać się na rozmowę, czy nie ;).

    Pozdro
    Coinneach